امام جمعه گچساران، همدلی میان قوای سه گانه منجر به تحقق شعار سال خواهد شد

گچساران- ایرنا -امام‌جمعه گچساران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: همدلی و همکاری میان قوای سه گانه منجر به تحقق شعار سال می شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش روز چهارشنبه در نماز عید فطر گچساران، با بیان اینکه نماز عید فطر، شکرانه توفیق در بندگی خداوند متعال است افزود: وحدت و همدلی مردم از برکات نماز عید فطر در جوامع اسلامی است.

وی در ادامه بابیان اینکه مردم برای تحقق شعار سال باید به میدان بیایند، بیان کرد: امسال با نامگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نقطه عطفی برای مردم ایران و نظام اسلامی است.

هاشمی منش تصریح کرد: در همه عرصه‌ها نیاز به جهش و مشارکت مردم‌ داریم که با کار جهادی، انقلابی و همچنین همکاری مسئولان و مشارکت مردم می‌توان به این مهم دست‌ یافت.

وی با بیان اینکه در فضای علمی و اقتصادی باید جهش پیدا کنیم گفت: نقش مردم باید همواره بیشتر از گذشته دیده شود چراکه نظام اسلامی با مردم به موفقیت‌های بزرگی رسیده است.

هاشمی منش اظهار کرد: عید فطر تجلی اوج بندگی و عبودیت پروردگار و بازگشت انسان به فطرت الهی است.

امام جمعه گچساران، همدلی میان قوای سه گانه منجر به تحقق شعار سال خواهد شد

وی بیان کرد: انسان در این ماه از هوس‌ها و هواهای نفسانی فارغ می‌شود و این مهم هم به دلیل انس با قرآن، دعا، ذکر، توسل، استغفار و... است.

هاشمی منش ابراز کرد: کمک به فقرا، نیازمندان و قشرهای آسیب دیده جامعه در ایام رمضان بویژه در روز عید فطر ارزش معنوی بیشتری دارد که مردم باید به این مهم توجه داشته باشند.

هاشمی منش افزود: راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه برگزار شد و در روز قدس اقصی نقاط جهان مردم به میدان آمدند و این موضوع یعنی اینکه مسئله فلسطین روزبه‌روز در دنیای اسلام زنده‌تر شده است.

امام جمعه گچساران، همدلی میان قوای سه گانه منجر به تحقق شعار سال خواهد شد

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی همچنان جنایت‌ها در غزه مرتکب می‌شود و اما خللی در عزم و اراده مردم فلسطین به وجود نیامده و عملیات طوفان الاقصی مقدمه ریشه‌کنی این رژیم غاصب را فراهم آورده است.

امام‌ جمعه گچساران گفت: غده سرطانی اسرائیل روزبه‌روز ضعیف‌تر و سردمدارانش اعتراف به زوال و شکست می‌کنند که به حول و قوه الهی این زوال و سرنگونی رژیم کودک کش را در آینده نزدیک خواهند دید.

هاشمی منش ادامه داد: دشمنان با جنگ شناختی به دنبال نا امیدی در جامعه هستند ،که راه مقابله وحدت، همراهی و هم‌دلی مردم و مسئولان با تبعیت از ولایت‌فقیه است.

شهرستان ۱۵۶ نفری در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha