امام جمعه موقت یزد: دین زدایی حربه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: دین زدایی و تضعیف ارزش‌های معنوی و انقلابی با بهره‌گیری از فضای مجازی جزو حربه‌های مهم و اصلی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است .

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " سید ناصری محمدی " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: استکبار در قالب جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به اعتقادات و مبانی دینی و اخلاقی و فکری مردم و جوانان سخت در تلاش است.

وی به اهمیت برنامه و کار فرهنگی در کشور توسط همه متولیان امر با همکاری مردم اشاره کرد و پیگیری آن را در استان خواستار شد.

امام جمعه موقت یزد از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال که به دلیل تحولات منطقه متفاوت و باشکوه برگزار شد قدردانی کرد.

محمدی همچنین به اهمیت حفظ برکات ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات ختم قرآن مجید و دعا و مناجات اشاره و تداوم آن را خواستار شد.

امام جمعه موقت یزد: دین زدایی حربه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است

همچنین حجت‌الاسلام " سید محمدکاظم مدرسی " در خطبه‌های نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اهمیت تقوا اظهار کرد: یکی از تقسیم‌بندی‌های دینی و اسلامی همراهی و عدم همراهی با معصومین(ع) است و این تقسیم‌بندی تنها یک تقسیم‌بندی سیاسی نیست و در ابعاد فرهنگی، عبادی، سیاسی گسترده است.

وی با اشاره به تقویت مبانی و دفاع از ارزش‌های اسلامی در راستای وظایف مسلمانان در برابر دین گفت: یکی از وظایف ما در جامعه دینی پیشگیری از نفاق اجتماعی است زیرا نفاق اجتماعی موجب تضعیف دین، حکومت و مبانی دینی در افراد جامعه می‌شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد به بیان راه‌های پیشگیری از نفاق اجتماعی پرداخت و تصریح کرد: حفظ وحدت برمحور توحید یکی از روش‌های پیشگیری از نفاق اجتماعی است، تفرقه‌افکنی در میان مردم جامعه یکی از اهداف نفاق اجتماعی است و جریان نفاق همواره تلاش می‌کند تا مردم را از حاکم دینی فاصله دهد، روابط اجتماعی را قطع و خانواده‌ها را از یکدیگر فاصله دهد.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha