امام جمعه یزد: تکرار اسلام زدایی در اندولس رویکرد دشمن نسبت به ایران است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: همانند جریان اسلام زدایی در اندولس ، رویکرد دشمن نسبت به ایران، ضربه زدن به دین و ارزش‌های الهی از طریق تضعیف حجاب و عفاف است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: دشمن با رواج بی‌بندوباری به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی است و در این راستا تضعیف حجاب و عفاف از اقدامات جهانی استکبار است که گام به گام برای تضعیف دین و ضربه زدن به اسلام دنبال می شود.

امام جمعه یزد اظهار کرد: مسئولان در خصوص مسایل حجاب و عفاف در کشور باید با برنامه‌ریزی روشن و احساس تکلیف ماموریت قانونی و دینی خود را انجام دهند و همه آحاد جامعه به خصوص نخبگان، علما، معلمان و خانواده‌ها در این زمینه با بصیرت افزایی نسل جوان را از توطئه دشمن آگاه کنند .

امام جمعه یزد: تکرار اسلام زدایی در اندولس رویکرد دشمن نسبت به ایران است

وی ادامه داد: دشمنان گام به گام به دنبال حذف چادر و پوشش مناسب در بین بانوان و دختران هستند و در این عرصه مسئولان برای شکست توطئه فرهنگی و رواج بی‌ عفتی و بی حجابی در کشور تمهیدات قانونی مناسب برای پوشش را باید وضع کنند.

ناصری در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه، ۱۲ فروردین را روزی بزرگ و فراموش ناشدنی در تاریخ کشور ذکر کرد و تلاش مضاعف دولت برای کنترل قیمت‌ها و همچنین افزایش نظارت‌ها بر بازار با همکاری مردم را مورد تاکید قرار داد .

امام جمعه یزد در خصوص افزایش نرخ دلار در کشور نیز گفت: در این خصوص دولت با همکاری بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای غلبه بر مشکلات اقدام کند.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha