۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۱۸
کد خبر: 83309314
T T
۰ نفر

امام جمعه يزد: ملت ايران، تسليم بدعهدي آمريكا نمي شود

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۱۸
کد خبر: 83309314
امام جمعه يزد: ملت ايران، تسليم بدعهدي آمريكا نمي شود

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: خوي استكبارجهاني و آمريكا و اروپا با بدعهدي و ظلم به ملت ها و دولت ها عجين شده و ملت و مسئولان ايران هيچگاه تسليم زياده خواهي هاي آنها نمي شوند.

به گزارش ايرنا، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته از تصميم قاطع دولت و شوراي عالي امنيت ملي در برابر بدعهدي آمريكا و اروپا قدرداني كرد و افزود: ملت و مسئولان بايد با درايت و شجاعت در برابر كفر جهاني ايستادگي كنند.
وي ادامه داد: تاريخ نظام اسلامي ما به خوبي گوياي اين موضوع است كه هر جا در برابر دشمنان عقب نشيني كرده ايم آنها براي ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامي جدي وارد صحنه شده اند.
امام جمعه يزد تصريح كرد: بايد مردم و مسئولان همانند 40 سال گذشته در صفي واحد با هوشياري و بصيرت لحظه اي دست از اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي و منويات مقام معظم رهبري بر ندارند .
ناصري از اقدام دولت و پيگيري جدي شوراي عالي امنيت ملي در برابر بدقولي آمريكايي ها در موضوع برجام قدرداني كرد و بر تداوم هوشياري و ايستادگي تا رسيدن به نتيجه تاكيد كرد.
امام جمعه يزد به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با طلاب و روحانيون اشاره كرد و گفت: بايد توصيه هاي مقام معظم رهبري در بخش هاي مختلف فصل الخطاب مردم و مسئولان قرار گيرد.
ناصري به اهميت پيشگيري از آسيب هاي فرهنگي و اخلاقي در جامعه و داشتن برنامه و محتوي درست و ديني در فضاي مجازي و نظارت بر تربيت ديني نسل جوان تاكيد كرد.
امام جمعه يزد به اهميت رونق توليد و توجه به جوانان اشاره كرد و از مسئولان خواست براي ارزش نهادن به ظرفيت نيروي جواني و تكيه به داخل بيش از گذشته تلاش كنند.
ناصري يزدي خاطر نشان كرد: دل به بيگانگان بستن هيچ دردي دوا نمي كند و راه عزت و اقتدار در گرو بهره گيري از ظرفيت هاي داخلي و تمام توان و استعداد جوانان و مردم ولايتمدار است.
نمازجمعه در 28 محل در استان يزد اقامه مي شود.
7536/ 6197