استاندار: رشادت مردم لرستان در تامین امنیت کشور به اثبات رسیده است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان در پیام شهادت سروان شهید «مجتبی نعمت‌پور» گفت: وفاداری و رشادت مردم لرستان در تامین امنیت کشور و ملت در طول سال های متمادی به اثبات رسیده است.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار روز جمعه در پیامی نوشت: خبر شهادت سروان مجتبی نعمت پور که برای حراست از امنیت مردم و در راه مبارزه با اشرار مسلح به فیض عظیم شهادت نائل شدند، باعث حزن و اندوه شد.

وی اظهار کرد: این جوان وظیفه شناس و شجاع لرستانی، به‌خیل شهدای حفظ امنیت کشور پیوست تا بار دیگر وفاداری و رشادت مردم استان لرستان در تامین امنیت آحاد مردم به اثبات برسد و نعمت امنیت عمومی برای ملت عزیز ایران حفظ و حراست شود.

زیویار ادامه داد: اینجانب شهادت این جوان رشید را به فرمانده کل قوا و مجموع فرماندهی انتظامی استان لرستان و خوزستان و همرزمانش و به خصوص خانواده معزز و بازماندگان و همچنین مردم شریف لرستان، خاصه مردم بزرگوار و شهید پرور سلسله تبریک و تسلیت عرض کرده، از درگاه حضرت حق تعالی برای این شهید عزیز، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.

به گزارش ایرنا، صبح روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ماموران انتظامی، در اجرای حکم قضایی، برای دستگیری محکوم متواری که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه و حمل و توزیع مواد مخدر بود، به محل اختفای او اعزام شدند، در این عملیات، سارق مسلح به محض مشاهده پلیس، اقدام به تیراندازی کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

در این عملیات، مامور وظیفه شناس سروان «مجتبی نعمت پور» که بر اثر اصابت گلوله سارق مسلح مجروح شده بود که به وجود انجام اقدامات درمانی کادر پزشکی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha