استاندار فارس: تعاونی اشتغال و تولید در ادارات فارس تشکیل می‌شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: در یک اقدام ابتکاری، تعاونی اشتغال و تولید در ادارات و سازمان‌های استان تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، یکشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز، با اشاره به نامگذاری امسال به نام ‘جهش تولید با مشارکت مردم’ افزود: آحاد مردم می‌توانند در تحقق این شعار ایفای نقش کنند.

او ادامه داد: تحقق جهش تولید با مشارکت مردم امکان پذیر است و بنابراین باید زمینه این مشارکت را فراهم کرد و از تمام امکانات، اختیارات و روش‌ها برای رسیدن به این مهم بهره برد.

وی، با اشاره به نقش تعاون و همکاری در رشد و شکوفایی جامعه اظهار کرد: در جهان امروز برای کسب توفیق در مباحث و مسائل اقتصادی و فرهنگی باید همکاری وجود داشته باشد تا بتوان به موفیقت‌های عالی دست یافت.


استاندار فارس گفت: لذا تعاون که به عنوان یک رویکرد اقتصادی، نقش مهمی در توسعه کشور دارد، به شکل مستقیم و غیرمستقیم با کارآفرینی، اشتغال و تولید ملی در ارتباط است و سبب پیدایش فرهنگ اعتماد و همدلی در جامعه می‌شود.

ایمانیه، با اشاره به پیشتازی فارس در اجرای برخی برنامه‌ها افزود: در یک اقدام ابتکاری از مدیران کل استان خواسته‌ام بر اساس تمایل کارکنان هر سازمان، نسبت به تشکیل تعاونی اشتغال و تولید در مجموعه خود اقدام کنند.

او اظهار کرد: به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز ماموریت داده‌ایم که در این زمینه راهنمایی لازم و همکاری مناسب را داشته باشد تا این تعاونی‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری و جهش تولید مشارکت کنند.

وی گفت: تشکیل این تعاونی‌ها به عنوان یک اقدام بُرد بُرد، ۲ هدف اساسی یعنی سودآوری برای سرمایه گذاران و صاحبان سهم و همچنین جهش تولید و ایجاد اشتغال را محقق می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha