۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸
کد خبر: 85445380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلمان فارس تجربه‌های خلاقانه خود را در " الف‌تا" به اشتراک بگذارند

شیراز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش فارس از معلمان و فعالان تعلیم و تربیت استان دعوت کرد تا با شرکت در دومین رویداد ملی "الف‌تا" تجربه‌های خلاقانه و الهام‌بخش آموزشی خود را برای تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس سراسر کشور به اشتراک بگذارند.

به گزارش ایرنا، فرشیدقاسمی روز دوشنبه با بیان اینکه فرصت شرکت در این رویداد ملی تا ۲۰ اردیبهشت ماه فراهم است، افزود: هدف از برگزاری الف‌تا ایجاد سازوکاری برای زمینه‌سازی خلق روایت‌های تربیتی، قله‌سازی از قهرمانان تربیتی و ایجاد تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران و فعالان تربیتی سراسر کشور است که می تواند کنش جمعی معلمان را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: پیش از این، جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره‌های یاددهی - یادگیری معاونت ابتدایی، الگوها و روش‌های تدریس معاونت متوسطه و تربیت بدنی و سلامت و تجارب برتر تربیتی معاونت پرورشی برگزار می شد که از امسال همه جشنواره ها با عنوان الف‌تا تجمیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس می‌توانند با مراجعه در وبگاه alefta.ir تجربه‌های خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت،در محورهای مورد توجه ارسال کنند.

قاسمی ادامه داد: آثار ارسال شده به این رویداد ملی در ۲ رده استانی و ملی ارزیابی وانتخاب می‌شوند و آثار برگزیده ملی در نمایشگاهی که در پایتخت برپا می شود، در معرض دید همگان قرار می‌گیرد.

معلمان فارس تجربه‌های خلاقانه خود را در " الف‌تا" به اشتراک بگذارند

وی گفت:معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی فارس در نخستین رویداد ملی الف‌تا بیشترین مشارکت را داشتند و چهار نفر از معلمان استان نیز موفق شدند در میان برگزیدگان بخش تک ایده و تجارب برتر رویداد بین المللی «الف تا» قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: قرار است در سطح استان و کشور از آثار وتجارب برتر فیلم مستند تولید شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha