پاسخ مشروع سپاه پاسداران به اسرائیل امید در دل ملت های آزاده ایجاد کرد

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اقدام تنبیهی و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بامداد یکشنبه ( ۲۶ فروردین) به رژیم کودک کش اسرائیل نشاط و امید به آینده را در دل محرومان جهان، خداپرستان و مسلمانان ایجاد کرد.

به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد علی احمدزاده اظهار داشت: دفاع مشروع و پاسخ قاطع به پایگاه های از پیش تعیین شده رژیم غاصب صهیونیستی یک برگ زرین دیگری در تاریخ کشور و میهن اسلامی رقم زد که برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

وی بیان کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه همه دنیا، سردمداران و ایادی استکبار جهانی را در حیرت فرو برد به عنوان یک حماسه ماندگار و بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.

احمدزاده تصریح کرد: این پاسخ مشروع از سوی سپاه مقتدر و نیروهای مسلح ایران در حقیقت امید و آرامش را برای مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورد.

وی افزود: این حمله باعث شد مردم مسلمان منطقه و همه آزادی خواهان جهان جشن بگیرند و مردم ایران در همه شهرها برای این پاسخ قاطع شادمانی کردند.

احمد زاده تصریح کرد: این حمله به عنوان یک الگوی مبازه با ظلم و استبداد به یادگار خواهند ماند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این حماسه بی نظیر بیش از پیش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان را به نمایش گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha