محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در شهر کرمان اعلام شد

کرمان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در شهر کرمان را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان، سرهنگ اسماعیل خوشوقت روز سه شنبه ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش و تقدیر از همشهریان به پاس همکاری همیشگی در مراسم های مختلف در راستای هرچه بهتر برگزار شدن آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش افزود: محدودیت های تردد و ممنوعیت های توقف در روز ارتش به شرح ذیل خواهد بود.

وی اظهار داشت: از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم، توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان خواجو از سمت جنوب از تقاطع شعبانیه، از شرق در خیابان سرباز از سه راه ۱۷ شهریور، از سمت شمال از میدان علی ابن ابی طالب(ع) و از سمت غرب از بلوار بلوار ابراهیم خلیل الله ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تصریح کرد: همچنین در مسیر خیابان ادیب به سمت بلوار ۲۲ بهمن نیز از دوربرگردان اواسط این خیابان محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

وی گفت: از ساعت پنج بامداد روز چهارشنبه نیز، تردد هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای اعلام شده ممنوع بوده و پلیس راهور در این مناطق ممنوعیت تردد اعمال خواهد کرد لذا شهروندان می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش، تدبیر امام خمینی (ره) بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha