بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان ثبت شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85446585
بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان ثبت شد

بندرعباس - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی هرمزگان گفت: بیشترین بارندگی بامداد امروز (سه‌شنبه) تاکنون در استان، با ۵۵ و ۲ دهم میلی متر در جزیره لاوان ثبت شده است.

مجتبی حمزه‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جزیره کیش با ۴۷ و چهار دهم میلی‌متر، پارسیان ۴۴ و نیم میلی‌متر، سردشت بشاگرد ۳۷ و هشت دهم میلی‌متر، شهر جدید علوی ۳۶ و ۶ دهم میلی متر و بندرخمیر ۳۵ و ۲ دهم میلی‌متر بعد از لاوان بیشترین بارندگی را داشته‍اند.

وی بیان کرد: همچنین در بستک تا این لحظه ۳۲ میلی‌متر، بندرلنگه ۲۷ و ۶ دهم میلی‌متر، قشم ۲۴ و ۲ دهم میلی‌متر و رودان نیز ۲۱ و هفت دهم میلی‌متر باران باریده است.

کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: بیشتر بارش‌های سامانه جدید در مناطق غربی، جزایر خلیج‌فارس، محدوده تنگه هرمز، سواحل و نقاطی از شرق استان پیش بینی شده است.

حمزه‌نژاد یادآور شد: بارش‌ها از بامداد امروز (سه‌شنبه) در استان آغاز شده و طبق پیش بینی‌های انجام شده تا فردا چهارشنبه از شدت فعالیت این سامانه نسبت به امروز کاسته خواهد شد، اما فعالیت این موج بارشی با شدت کمتر تا اواخر وقت پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در استان ادامه دارد و از بعدازظهر چهارشنبه از شدت وزش باد برروی مناطق دریایی استان و تلاطم دریا کاسته می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha