فرماندار آستارا: مدیران ناکارآمد برکنار می شوند

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: مدیرانی ضعیف و آنانی که در عملکرد خود کم کاری و کوتاهی کنند، بدون هیچ اغماضی برکنار می شوند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا اظهارکرد: دولت سیزدهم افتخار آن را دارد که در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی دارد و بدین منظور از همه توان خود استفاده می کند از اینرو اگر مسئولی نمی تواند پا به پا دولت بیاید و عملکرد مناسب و همسویی داشته باشد، باید کنار برود.

وی افزود: مردم این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت بیش از ۷۰ درصدی خود همپای ملت ایران نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی را به تصویر کشیدند، مردمی که همیشه همراه و همدل خدمتگزاران خود بوده اند از اینرو لایق کم کاری و عملکرد ضعیف ما مدیران و مسئولان در هر سطح و رده ای نیستند و باید همه با تمام توانمان در خدمت به آنها و رفع مشکلات شان گام برداریم.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد: کسانی هستند که به منظور تخریب دولت و کم سو نشان دادن تلاش ها و عملکرد مثبت آن، گام برمی دارند و مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستید که باید بدانند نخواهیم گذاشت به اهداف شوم خود برسند و آب به آسیاب دشمن بریزند.

شهاب زاده تصریح کرد: فرمانداری و ادارات مرتبط با این موضوع در بررسی های دوره ای عملکرد دستگاه های مختلف بخصوص خدمات رسان را بررسی کنند، اگر به نتیجه برسند که ادامه همکاری با مسئولی امکان پذیر نیست، اعلام کنند تا در این رابطه اقدام شود.

رئیس شورای تامین شهرستان آستارا در ادامه بیان کرد: امسال به نسبت سال گذشته تعداد مسافران نوروزی شهرستان آستارا افزایش داشته است و تا این لحظه نزدیک به یک میلیون نفر برای گذراندن ایام تعطیلات به این شهرستان سفر کرده اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در سال گذشته بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال در خصوص رفع مشکلات آبی شهرستان هزینه شده است و یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال نیز در زمینه رفع مشکلات فاضلابی شهرستان هزینه شده است که این روند تا رفع همه مشکلات آب و فاضلاب شهرستان ادامه می یابد.

فرماندار شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: شهرستان بندری آستارا توانسته است با رکورد خوبی در زمینه گازرسانی به همه شهرستان و بویژه روستاها عمل نماید و تا این لحضه بیش از ۹۸ درصد شهرستان آستارا گازرسانی شده است و امسال ۲ روستای باقی مانده نیز گازرسانی می شود.
در خصوص پروژه های راهداری در شهرستان آستارا اعلام کرد: ۶۷ میلیارد ریال در راستای رفع مشکلات راهداری و اجرای ۱۱ پروژه بزرگ در شهرستان هزینه شده است و همچنین ۳۴ میلیاردریال نیز در خصوص طرح های هادی و آسفالت هزینه انجام شده، که با تکمیل سایر طرح های در دست انجام بزودی همه مشکلات این حوزه نیز برطرف خواهد شد.

شهاب زاده در خصوص رفع مشکل مسکن در شهرستان گفت:‌ با وجود اینکه در گیلان زمین به اندازه کافی برای ساخت مسکن مهر و ملی در اختیار نیست اما ۵ هکتار زمین در اختیار طرح مسکن ملی برای فع مشکلات مسکن مردم قرار داده شده است و برای ساخت آن نیز اقداماتی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان آستارا تاکید کرد: همه دستگاه ها اولویت کاری خود را بر اتمام پروژه های نیمه تمام در شهرستان قرار دهند و هیچ پروژه جدیدی را تعریف نکنند، ضمن آنکه تمامی اقدامات و اولویت بندی های آنها همسو با شعار سال و عملکرد دولت باشد و مدیری اقدامی سلیقه ای در هیچ ارگانی نداشته باشد.

با همکاری و همیاری می توان با فساد مبارزه کرد

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا هم در این جلسه گفت: با همکاری همه دستگاه ها و مردم می توان با فساد مبارزه کرد بدین منظور از همه مسئولان می خواهیم مشارکت و همکاری کنند.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی افزود: یکی از مهمترین خواسته های مردم در همه نقاط کشور بویژه شهرستان آستارا با توجه به مسافر پذیر بودن آن برقراری امنیت در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که اگر همکاری همه ارگان ها نباشد در این زمینه موفق نخواهیم بود.

وی ادامه داد: از رسانه ها هم انتظار است در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مانند همیشه کمک حال ما باشند و در خصوص انعکاس درست و به موقع اقدامات و دستاورها به ما یاری رسانند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

قوه قضائیه وظیفه ذاتی خود را مبارزه با مفسدین می‌داند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا هم در این جلسه با اشاره به اهداف دستگاه قضا برای دست‌یابی به عدالت و رضایت عمومی، بیان کرد: شعار قوه قضاییه "برای مردم در راه عدالت" است؛ هیچ شریعتی به اندازه اسلام به صلح و سازش در کنار اجرای عدالت و احقاق حق اهمیت نداده، چنان‌که صلح و آشتی بنا به فرموده پیامبر مکرم اسلام (ص) از یک سال عبادت بالاتر است.

یاسر همدمی، احیای حقوق عامه از جمله تامین امنیت، سلامت، بهداشت عمومی، حفاظت از جنگل‌ها، مرتع‌ها و تولید ملی را از اولویت‌های دستگاه قضا برشمرد و اضافه کرد: برطرف کردن مشکل‌های مردم و تکمیل پروژه‌های مهم ملی و استانی مورد توجه است و در این راستا تلاش می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha