فرماندار خمین: زمینه‌سازی برای تحقق شعار سال اولویت دستگاه‌های اجرایی خمین است

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: زمینه سازی برای تحقق شعار امسال« جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در سال جاری است.

به گزارش ایرنا ، حمید کمانکش روز چهارشنبه در نشست شورای اداری خمین، افزود: رهبر معظم انقلاب از ۱۷ سال گذشته سالها را با عناوین اقتصادی نامگذاری می‌کنند که این مهم نشان از دغدغه‌های معظم له در خصوص مسائل اقتصادی دارد و باید همه ظرفیت در این راستا بکار گرفته شود.

وی با تقدیر از زحمات ستاد خدمات سفر شهرستان در نوروز امسال اظهار کرد: در عید نوروز هیچ مشکل خاصی در تامین خدمات و کالاهای مورد نیاز مردم وجود نداشت.

فرماندار خمین بیان کرد: برگزاری هفته فرهنگی، دهه فجر، انتخابات، ماه مبارک رمضان و نوروز سه ماهه شلوغی را در خمین رقم زد.

کمانکش با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات افتخارآمیز نمایش اقتدار ایران اسلامی است.

وی افزود: تنها راهبرد دشمن جلوگیری از اصابت موشک‌ها به هدف بود که در این راهبرد شکست خوردند.

فرماندار خمین با اشاره به عجز دشمن در میدان عمل ادامه داد: دشمن از امپراطوری رسانه‌ای برای کم رنگ نشان دادن عملیات وعده صادق استفاده می‌کنند.

کمانکش با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی گفت: تمام ادارات باید در خدمت اجرای این طرح باشند و هر اداره ای از مجموعه خود برای رعایت حریم حجاب و عفاف مراقبت کنند.

وی انتصاب نیروی کارآمد را شاه کلید توسعه و پیشرفت دانست و اظهار کرد: ناکارآمدی نیروی انسانی در ادارات خیانت به مردم و مانع پیشبرد مجموعه اداری است.

کمانکش یادآور شد: سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه از توابع شهرستان خمین در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و دستگاه‌های مختلف نسبت به برگزاری هر چه باشکوهتر این جشنواره مشارکت گسترده داشته باشند.

وی گفت: قرارگاه فرهنگی خمین در حال راه اندازی است و دستگاه‌های اجرایی با این قرارگاه به منظور جمع آوری اطلاعات فرهنگی همکاری کنند.

امام جمعه خمین نیز گفت: رژیم صهیونیستی تصور باطل داشت که هیمنه ظاهری ، امکانات و تجهیزات مانع از شکست این رژیم است.

حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی تاکید کرد: توکل به خدا و نترسیدن از این امکانات پوشالی عامل پیروزی است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی دیگر جرات حمله ندارد چراکه می‌داند سیلی محکم‌تری خواهد خورد.

دبیر ستاد خدمات سفر خمین نیز در این نشست گفت: ۲۱۵ هزار و ۷۶۰ نفر در نوروز امسال از جاذبه‌های گردشگری خمین بازدید کردند که نسبت به پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است.

علی مشهدی ادامه داد: ۱۲ هزار و ۸۱۰ نفر در تعطیلات نوروز امسال در همین اقامت داشتند.

وی با اشاره به ۵۲۰ بازرسی از تاسیسات گردشگری خمین در نوروز ، افزود: ۲۶ فقره پرونده تشکیل و ۴۷ واحد مهر و موم و ۱۰۲ اخطار صادر شد.

مشهدی بیان کرد: هلال احمر خمین در نوروز به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر امدادرسانی کرد.

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خمین اظهار کرد: یک‌هزار و چهار نفر در نوروز امسال تحت پایش سلامت جمعیت هلال احمر قرار گرفتند.

مشهدی گفت: ۹۰۰ کودک در پایگاه دوستدار کودک جمعیت هلال احمر حضور یافتند.

وی بیان کرد: ۴۵۰ بازدید در نوروز امسال از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های دامی توسط اداره دامپزشکی خمین انجام شد و پنج هزار و ۶۰۳ کیلوگرم فرآورده دامی ضبط و معدوم شد.

مشهدی یادآور شد: ۲۰۰ جلد کتاب به ارزش ۵۰ میلیون ریال در نوروز امسال از سوی اداره کتابخانه های عمومی خمین به مسافران اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز در شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش بیان کرد: عملیات وعده صادق پاسخ به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی بود.

سرهنگ مهدی نباتی با بیان شبهات ایجاد شده در فضای مجازی درباره اقدام تنبیهی سپاه گفت: پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی حق جمهوری اسلامی بود.

وی ادامه داد: جهاد تبیین برای تشریح عملیات وعده صادق در فضای رسانه ای ضروری است.

خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر در ۶۵ کیلومتری جنوب اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha