۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85448814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرحله نخست نهضت ملی مسکن شهرستان رزن تیرماه بهره‌برداری می‌شود

همدان- ایرنا- فرماندار رزن گفت: مراحل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان سرعت قابل قبولی دارد و مرحله نخست این طرح در تیرماه آتی بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، علی اصغر غفاری آثار در حاشیه بازدید از روند ساخت مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان افزود: پیش‌بینی شده بود که مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن رزن تیرماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد که پیشرفت فیزیکی قابل قبولی را دارد و در مرحله نازک کاری و نصب تاسیسات قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: مرحله نخست این پروژه به طور قطع تا تیرماه سالجاری طبق وعده داده شده قابل افتتاح و بهره‌برداری است و نخستین ساکنان در این ساختمان‌ها سکونت خواهند کرد.

غفاری آثار تصریح کرد: در مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن ۹۴ واحد مسکونی ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اینک این واحدها دارای پیشرفت قابل‌قبول و خوبی هستند، ادامه داد: واحدهای مسکونی مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن به صورت ۲ طبقه‌ای است که ساختمان‌ها در مرحله نازک کاری قرار دارد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان رزن نیز گفت: ساخت این واحدها به صورت مشارکتی است اما زمین آن به طور کامل رایگان در اختیار متقاضی و به صورت ۹۹ ساله قرار گرفته است،

مصطفی مددی افزود: همکاری و تعامل خوب بانک مسکن برای واگذاری تسهیلات و راه و شهرسازی موجب شده است تا امروز ساختمان‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن پیشرفت فیزیکی مناسبی را داشته باشند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha