فعالیت ۲۳۷ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی

اراک - ایرنا- رییس هیات ورزش روستایی استان مرکزی گفت: تعداد خانه‌های ورزش روستایی این استان به ۲۳۷ مورد رسیده و زمان‌بندی مناسب برای استفاده اهالی روستا انجام شده است.

«علی عشوری» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: پایان سال ۱۴۰۱ تعداد خانه‌های ورزش روستایی استان ۲۲۹ خانه بود که تا پایان سال ۱۴۰۲ این تعداد به ۲۳۷ مورد افزایش یافت.

وی ادامه داد: ساخت ۵۰ خانه ورزش روستایی برای سال جاری در استان مرکزی هدف‌گذاری شده که تحقق این تعداد به تخصیص بودجه ارتباط دارد.

رییس هیات ورزش روستایی استان مرکزی عنوان کرد: خانه‌های ورزش روستایی با میز تنیس، فوتبال دستی، دارت، تشک و دیگر اقلام تجهیز می‌شود که در مجموع حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال هزینه مورد نیاز هریک از این مکان‌ها است.

عشوری ادامه داد: مساحت این مکان‌ها کمتر از ۷۰ متر نباید باشد و در استان تا ۲۰۰ متر مساحت نیز تاکنون تجهیز و راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید:

۱۵ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

۳۲ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی تعطیل با جدیت دنبال می‌شود

وی خاطرنشان کرد: زمان صبح تا ساعت ۱۴ برای آقایان و عصرها ویژه بانوان در نظر گرفته شده و این خانه‌ها فعال و مورد استقبال اهالی روستاها قرار دارند.

رییس هیات ورزش روستایی استان مرکزی گفت: مسابقات یاری‌گران زندگی برای خانه‌های ورزش روستایی در نظر گرفته شده که این مسابقات انجام و نفرات برتر برای مسابقات کشوری معرفی می‌شوند.

عشوری تاکید کرد: فعالیت این مکان‌ها در اولویت قرار دارد و این مکان‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ورزش بین روستاییان دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha