۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۷
کد خبر: 85448992
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مس هم برای ترویج ازدواج و فرزندآوری آستین‌هایش را بالازد

کرمان - ایرنا - موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه اقدامات فرهنگی خود، به‌تازگی در تفاهم‌نامه‌ای با بانک تجارت با چند هدف از جمله پرداخت تسهیلات ازدواج به زیرمجموعه، اهتمام خود را در ترویج این سنت حسنه و مقوله فرزندآوری، افزون‌تر کرده و مسیر تازه‌ای را در پیش گرفته است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، این تفاهم نامه با چند اولویت از جمله انضباط مالی در صندوق و شرکت های تابعه و توسعه مسائل رفاهی خیل عظیم بازنشستگان این مجموعه عملیاتی شده است.

براساس این گزارش، طی چندروز اخیر مراسم امضای تفاهم نامه در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت بین «احد علیخانی» مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و «هادی اخلاقی فیض آثار» مدیر عامل بانک تجارت به امضا رسید.

مس هم برای ترویج ازدواج و فرزندآوری آستین‌هایش را بالازد

به گفته علیخانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس اولویت های مختلفی برای توسعه انضباط مالی صندوق و شرکت های زیرمجموعه در دست اجراست که یکی از آنها از طریق تفاهم نامه با بانک تجارت عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه کمک به رفاهیات بازنشستگان و ایجاد فضای همدلی و همراهی بیشتر به منظور استفاده افزون تر از ظرفیت متخصصان بازنشسته ذیل صندوق از جمله دیگر اولویت هاست گفت: از جمله مفاد این تفاهم نامه ارائه برخی خدمات مانند تسهیلات ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی مس است که در جامعه به ترویج این سنت حسنه و نیز فرزندآوری بیشتر نیز کمک می کند.

در ادامه، اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در قالب تفاهم نامه مذکور با عناوین مختلف شامل تسهیلات یا سایر اشکال تامین مالی از قبیل طرح های موسوم به «کارنووام»، کالانو و غیره نسبت به ارائه خدمات متنوع به بازنشستگان و کارکنان شرکت‌های زیر مجموعه اقدام می شود.

وی درباره وضعیت ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه نیز گفت:«سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.»

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha