۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۲۲:۲۴
کد خبر: 85449612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرحله اول مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی در اراک پایان یافت

اراک - ایرنا - مرحله اول مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی پسران و دختران کشور به میزبانی استان مرکزی عصر جمعه در اراک پایان یافت.

رییس هیات اسکیت استان مرکزی در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار گفت: این مسابقات ۲ روزه در پیست اسکیت ۲۲ بهمن‌ماه اراک ادامه داشت که روز گذشته ( پنجشنبه) در بخش پسران و امروز ( جمعه) در بخش دختران برگزار شد.

محمد فراهانی افزود: این مسابقات در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان دنبال شد و در مجموع بیش از ۳۰۰ ورزشکار دختر و پسر با یکدیگر رقابت کردند.

وی گفت: این مسابقات جهت انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت کشور برای حضور در مسابقات جهانی برگزار شد.

رییس هیات اسکیت استان مرکزی ادامه داد: آروین نجفی امندی و محمد امین غزنوی ثمرتونی هر ۲ از آذربایجان غربی در ماده ۲۰۰ متر جوانان به ترتیب مقام اول و دوم و امیر مهدی صمدی دنیانی از اصفهان مقام سوم را کسب کرد.

فراهانی گفت: مقام‌های اول تا سوم ماده ۲۰۰ متر سرعت اسکیت بزرگسالان به محمدسروش مهر از فارس، میلاد صالحی از تهران و آزاد همتی از آذربایجان همتی تعلق گرفت.

وی اظهار کرد: عطا قادری بنام از آذربایجان غربی مقام اول فینال ۵۰۰ متر جوانان، امیرمهدی صمدی دینانی از اصفهان عنوان دوم و یوسف صالحی از اصفهان مقام سوم را به دست آورد.

رییس هیات اسکیت استان مرکزی افزود: محمد صالحی و کیارش شامحمدی هر ۲ از استان مرکزی مقام‌های اول و دوم ماده ۵۰۰ متر بزرگسالان را به خود اختصاص دادند و مقام سوم این ماده نیز از آن فرهاد میرزازاده از تهران شد.

همتی تصریح کرد: آرمان کرمی در ماده ۱۰۰۰ متر جوانان از استان مرکزی مقام اول، مهدی حیدری و محمد ماهان ابرغم قادری هر ۲ از تهران عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: محمدامین حیدری از زنجان مقام اول ماده ۱۰۰۰ متر، امیر بهزادی بروجنی از چهارمحال و بختیاری مقام دوم و داود میرمحمدصادقی از اصفهان مقام سوم را کسب کرد.

نتایج مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت دختران کشور

رییس هیات اسکیت استان مرکزی ادامه داد: نهال مقدم رحمانی و سیده مهشید کیانی هر ۲ از تهران در ماده ۱۰۰۰ متر بزرگسالان و سارا جدید اسلام از استان مرکزی، به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

فراهانی اظهار کرد: مقام‌های اول تا سوم ۵۰۰ متر بزرگسالان به نگین شیخی از خوزستان، فاطمه طلایی از تهران و نازنین ادبی از خراسان شمالی تعلق گرفت.

وی گفت: محیا دستپاک از استان البرز، نگین شیخی از خوزستان و ملیکا منوچهری راد از تهران در ماده ۲۰۰ متر بزرگسالان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات اسکیت استان مرکزی اضافه کرد: مقام اول ماده ۱۰۰۰ متر جوانان دختر به نازنین رضینی از تهران، مقام دوم به اسما شریف یلمه از چهارمحال و بختیاری و مقام سوم از آن ملیسا ذاکری مهربان از البرز شد.

فراهانی بیان کرد: آتنا وطنخواه در ماده ۵۰۰ متر جوانان دختر مقام اول، اسما سهرابی دهنوی از چهار محال و بختیاری عنوان دوم و تارا هاشمی از آذربایجان غربی مقام سوم را به دست آورد.

وی عنوان کرد: نفرات اول تا سوم ۲۰۰ متر جوانان دختر به ترتیب به فاطمه سادات ابراهیمی از چهارمحال و بختیاری، ویانا عظیمی از تهران و ملیسا مجیدی اباجلو از آذربایجان غربی تعلق گرفت.

رییس هیات اسکیت استان مرکزی ادامه داد: نفرات اول تا سوم هر رده به مرحله دوم انتخابی مسابقات اسکیت سرعت راه یافتند که این دوره ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha