امام جمعه اراک: رژیم صهیونیستی در مقابل هر حرکت علیه کشور، پاسخ کوبنده دریافت خواهد کرد

اراک - ایرنا - امام جمعه اراک گفت: رژیم غاصب صهیونیسم در مقابل هرگونه حرکت علیه کشور، پاسخ سنگین و کوبنده‌ای از جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه اراک، بیان کرد: در جنگ تحمیلی سپاه و ارتش در کنار یکدیگر مقتدرانه از این کشور دفاع کردند و امروز نیز قدرت این نیروها به دنیا اثبات شده است.

وی عنوان کرد: شب گذشته با وجود ۱۲ رای مثبت برای به رسمیت شناختن فلسطین مستقل، آمریکا از حق وتو استفاده و مخالفت کرد و با این شرایط خود را مدعی حقوق بشر و آزادی بیان می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، با اشاره به سالروز زمین‌گیر شدن نیروهای آمریکایی در طبس با طوفان شن، گفت: خداوند پشتیبان حق و مظلوم است و هیچ ظلمی پابرجا نمی‌ماند.

آیت‌الله دری نجف آبادی در ادامه ضمن تاکید بر حفظ حرمت‌ها، تاکید کرد: مردم باید حرمت جامعه، موازین الهی، قوانین و خدمت گذاران را رعایت کنند و نباید حرمت‌شکنی در جامعه رخ دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ای در کشور و استان وجود دارد که باید به درستی از آن استفاده شود، یکی از منابع آب است که نباید بیهوده هدر داده شود.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: برای آبیاری بخش کشاورزی باید از سیستم‌های جدید بهره گرفته شود که هدررفت آب به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کند.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۹ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha