خطیب جمعه خمین: عملیات وعده صادق نمایش اقتدار جمهوری اسلامی است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و هنوز از تمام قدرت خود علیه رژیم صهیونیستی استفاده نشده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نمازجمعه خمین، افزود: عملیات وعده صادق در مقابل عملیات کور رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در خاک سوریه حداقل ۱۰ برابر بر آنها ضربه وارد کرد.

وی ادامه داد: عظمت کار رزمندگان اسلام در ناکام گذاشتن پدافند چند مرحله‌ای غرب است.

امام جمعه خمین بیان کرد: دشمن با راه دیپلماتیک و تحریم‌های اقتصادی سعی در تحت فشار گذاشتن جمهوری اسلامی ایران داشت.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش با استفاده از رسانه‌ها سعی در انحراف افکار عمومی درباره عملیات وعده صادق دارند.

حجت الاسلام میرصادقی عنوان کرد: حامیان استکباری آنها در منطقه شکست مهم در میدان متحمل شدند و گنبد رسانه‌ای آنها در دنیا فرو ریخت.

وی ادامه داد: خوشه‌های موشک‌های ایران همینه رسانه‌ای و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

امام جمعه خمین تاکید کرد: دشمن به دنبال پنهان سازی خسارات وارد شده در عملیات وعده صادق است.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: جمهوری اسلامی می‌توانست عملیات و منطقه آسان‌تری انتخاب کند اما به عمد مرکز جاسوسی مهم را مورد حمله قرار داد.

وی اظهار کرد: پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی طولانی شد تا رژیم صهیونیستی و اربابان خود آمادگی لازم برای محک زدن امکانات را داشته باشند.

خطیب جمعه خمین افزود: شورای امنیت نتوانست حتی یک بیانیه علیه جمهوری اسلامی ایران صادر کند و دنیا پیام این عملیات را دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تکرار اشتباهات رژیم صهیونیستی درباره ایران، جمهوری اسلامی به سیلی بسنده نخواهد کرد.

حجت الاسلام میرصادقی بیان کرد: جمهوری اسلامی سیلی خود را بر صورت صهیونیست‌ها زد و این سیلی با انتقام متفاوت است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی جوانمردانه به اماکنی که مرکز جاسوسی و پادگان‌های مهم رژیم صهیونیستی بود حمله کرد.

امام جمعه خمین ادامه داد: مستقیم از ایران به دشمن صهیونیستی حمله کردیم و از گنبد آهنین گذشتیم و عملیات چند مرحله‌ای را بر دشمن تحمیل کردیم.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: حافظه تاریخی آمریکا شکست در حمله نظامی به طبس را فراموش کرده است و عملیات وعده صادق از سوی رزمندگان اسلام آن خاطره سخت را برای آنها یادآوری کرد.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق دل مردم غزه را شاد کرد و این مردم مظلوم به رزمندگان اسلام بیشتر امیدوار شدند.

وی توضیح داد: رژیم صهیونیستی به طور کامل در رهگیری محدود موشک‌های ایران ناکام بودند، ایران از موشک‌های به روز خود استفاده نکرد و فقط تعدادی از موشک‌ها و پهبادهایی که برای آنها شناخته شده بود، استفاده کرد.

خطیب جمعه خمین افزود: عملیات غرورآفرین وعده صادق توسط رزمندگان غیور سپاه سیلی وعده داده شده مقام معظم رهبری را بر رژیم صهیونیستی زد.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز تشکل سپاه پاسداران، گفت: سپاه شجره طیبه‌ای است که آثار آن در منطقه سایه افکنده است.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران بسیار شایسته از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

امام جمعه خمین ادامه داد: سپاه پاسداران یک نیروی واکنش سریع مردمی و انقلابی در سراسر کشور است که توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: بسیج مردمی که در بستر سپاه جوانه زد و امروز به بزرگترین نیروی مردمی تبدیل شده و هدایتگر اصلی نیروهای منطقه برای مبارزه با استکبار جهانی است.

امام جمعه خمین گفت: آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌ترسد، چراکه علاوه بر تامین امنیت داخلی و خارجی، چشم امید همه مستضعفان دنیا است.

حجت الاسلام میرصادقی اظهار کرد: استکبار جهانی دنیای نقد را به آخرت ترجیح داده و روز به روز در منجلاب فرو می رود.

به گزارش ایرنا ، نمازگزارن خمین پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهایی نظیر«مرگ بر اسرائیل»، «سپاه انقلابی تشکر، تشکر »، «مرگ بر آمریکا »، «هوا فضای سپاه تشکر، تشکر»، «ولایت خامنه‌ای اساس حفظ دین است هرکه قبول ندارد جزو منافقین است»، «رزمندگان شکستند گنبد آهنین را » و «روبه فنا ببینید دشمن ناتوان را، پیروز میدان ببین غزه قهرمان را» حمایت خود را از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران اعلام کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha