نیروهای مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

مهاباد- ایرنا- امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به حملات موشکی و پهبادی نیروهای مسلح کشورمان در مقابل حمله تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار و قاطعانه پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: امروز کشورمان یکی از کشورهای توانمند و با اقتدار در منطقه است و در مقابل هر گونه تجاوز و نگاه بد دشمنان پاسخ قاطع خواهد داشت.

وی با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: اکنون نیروهای مسلح کشورمان با انواع تجهیزات پشیرفته و مدرن که بیشتر توسط فرزندان این مرز و بوم ساخته شده مجهز هستند و ارتش کشورمان یک نیروی تدافعی و توانمند است.

امام جمعه موقت مهاباد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به احسان و نیکوکاری گفت: نیکوکاری و یاد خداوند تنها به ماه مبارک رمضان ختم نمی‌شود و اهل ایمان باید در تمام شبانه روز و طول سال از یاد خداوند غافل نشوند.

وی اظهار کرد: زنان بزرگ اسلام به خاطر ایمان به خدا و ترس از روز قیامت، با لباس های مناسب و پوششی کامل در بین مردم ظاهر می شدند، اما اکنون برخی از زنان و دختران مسلمان با پوشش‌های نامناسب در اماکن عمومی ظاهر می شوند.

ماموستا رشیدی افزود: خداوند به بنگانش توصیه کرده است برای رسیدن به بهشت، علاوه بر اقامه نماز و روزه، در جامعه نیکوکار و پاک دست باشند و اهل ایمان باید صالح و شایسته باشند تا مورد رحمت و مغفرت الهی قرار گیرند.

نماز جمعه مهاباد در مسجد جامع این شهر که به «مزگوت سوور»، مشهور است، اقامه می‌شود. این مسجد یکی از قدیمی‌ترین مسجد این شهرستان و از زیباترین آثار معماری دوره صفوی در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha