امام‌جمعه ساری:عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکارکرد

ساری – ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت که عملیات وعده صادق، ابهت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش آشکار کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری با اشاره به پیچیدگی های علمیات وعده صادق به لحاظ نظامی و تاکتیکی، افزود: در این عملیات پیروزمندانه، موشک هایی که از نقاط مختلف به سمت اسراییل غاصب شلیک شد، با عبور از گنبد آهنین به اهداف مورد نظر اصابت کرد.
وی اظهارداشت: حدود ۷۲ ساعت قبل از شلیک موشک توسط جمهوری اسلامی ایران تمام منطقه با خبر شد که پاسخ ایران به تجاور آشکار رژیم صهیویستی قاطع خواهد بود.
وی تصریح کرد: کشورهای اروپایی عضو ناتو، سپر هوایی، دریایی و زمینی خود را برای محافظت از اسراییل غاصب در حالت عملیاتی قرار داد و هفت لایه پدافندی ایجاد کرد و خود رژیم صهیونیستی به تنهایی چهار پدافند هوایی گنبد آهنین ایجاد کرد، اما موشک های ایران که از نقاط مختلف به سمت اسراییل شلیک شد، پایگا هوایی کامل حفاظت شده و این قلعه مستحکم را با ضربات مستحکم حیدری منهدم کرد.
وی با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز حمله آمریکا به طبس، تصریح کرد: آمریکا زمانی به طبس حمله کرد که ما علاوه بر بی خبری، در کمترین امکانات فنی و تجهیزاتی قرار داشتیم و برخی مقامات ما نیز خائن بودند، اما خداوند بیدار بود و نقص فنی بالگردها باعث شد این عملیات به سرانجام نرسد و با شکست مواجه شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در بخش دیگر سخنان با اشاره به گرامیداشت شهدای ورزشکار کشور، اظهار کرد: تقدیم پنج هزار شهید دوران دفاع مقدس و یکصد شهید مدافع حرم بیانگر اینست که ورزشکاران ما یک جامعه ارزشی محسوب می شوند.
آیت الله لایینی با اشاره به وضعیت نامطلوب زباله و پسماند مازندران و ضرورت تفکیک زباله در مبدا، گفت: زباله که از آن به عنوان طلای سیاه نام برده می شود اکنون به یک تهدید بزرگ برای مازندران تبدیل شده است.
وی بر لزوم پاکیزه نگاه داشتن و همچنین حفاظت از عرصه های زیست مجیطی تاکید کرد و افزود: حفاظت از عرصه ها ملی و طبیعی وظیفه همگانی است.
وی همچنین با اشاره به موضوع تامین آب کشاورزی بر لزوم لایروبی به موقع آببندان های استان تاکید کرد و با بیان اینکه مازندران در مهار آب های سطحی با فقر فراوانی مواجه است، گفت: مهار آب های سطحی و روان یکی از نیازهای ضروری در فصل کشاورزی است و مسوولان دستگاه های اجرایی ذیربط باید نسبت به انجام این مهم اهتمام بیشتری داشته باشند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وضعیت آب سد شهید رجایی امسال تا حدودی مطلوب است، از کشاورزان خواست در نحوه مدیریت و مصرف آب با یکدیگر همکاری کنند.
آیت الله لایینی بر لزوم سلامت محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت که علاوه بر خرید تضمینی، سلامت محصولات تولیدی مازندران باید مورد توجه بیش از پیش مسوولان قرار گیرد.
وی ادامه داد: برای اینکه محصولات کشاورزی و باغی کشاورزان مازندران از وضعیت فعلی خارج شود، باید صادرات آنها نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین از خانواده ها خواست فرزندان خود ا برای ادامه تحصیل و همچنین حفاظت از ارزش های دینی و اخلاقی به حوزه ها علمیه بفرستند تا علاوه بر پاسداری از ارزش های انقلاب در عرصه شغلی موفق باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha