فریاد انزجار گلستانی‌ها از جنایت‌های رژیم صهیونیستی؛ آماده جهادیم

گرگان- ایرنا- مردم گلستان در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم علیه جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و در دفاع از عملیات وعده صادق ‌با شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به میدان آمدند و ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه به اسرائیل غاصب اعلام کردند آماده جهاد هستند.

به گزارش ایرنا، در نوردیدن فضای گنبد آهنین و قلب تل‌آویو توسط موشک‌های ایرانی نشان داد جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حق مشروع خود لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد پیامی که ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دشمنان این مرزوبوم رسانده بود در عملیات وعده صادق باری دیگر به جهانیان و مستکبران جهانی گوشزد شد.

اقدامات دَدمنشانه رژیم صهیونیستی در بیش از ۱۹۰ روز گذشته دل بسیاری از مردم دنیا را به درد آورد، مردم ایران نیز بارها نشان دادند نسبت به این جنایات بی‌تفاوت نخواهند ماند و از هر طریق ممکن از کنشگری در فضای مجازی گرفته تا حضور در راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی از جهانیان خواستند نسبت به این جنایات چشم نپوشند.

رژیم صهیونیستی هفته گذشته به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد اما از آنجا که با جنگ روانی و رسانه‌ای در افکار عمومی خود را نفوذناپذیر نشان دهد گمانش را نمی‌کرد ایران بخواهد انتقام شهدای کنسولگری ایران در دمشق و جنایت‌های رژیم اشغالگر را آن هم به صورت مستقیم بگیرد.

فریاد انزجار گلستانی‌ها از جنایت‌های رژیم صهیونیستی؛ آماده جهادیم

مردم گلستان امروز در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم، در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، ابراز انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» با حضور پرشورتری به میدان آمدند که حضور این جمعیت حاوی یک پیام است که مردم در راه مقدسی که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با رژیم پلید و متخاصم صهیونیستی در پیش گرفته استوار ایستاده‌اند.

یکی از بانوان گلستانی در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: ما تربیت‌کننده نسلی بودیم که شناسنامه‌های خود را دستکاری می‌کردند تا به جبهه‌های نبرد بروند، امروز هم جوانان ما در عرصه‌های مختلف در برابر دشمن ایستاده‌اند.

زهرا حسینی‌نیا به حادثه امروز اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: اسرائیل غاصب بداند اگر دست از پا خطا کند با پاسخ پشیمان‌کننده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد البته آگاه باشد ما ملت شهادتیم و اگر لازم باشد لباس رزم خواهیم پوشید و در راه دفاع از وطن و انقلاب اسلامی از بذل جان هم دریغ نخواهیم کرد.

اسماعیل دلاوری هم در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دشمن، مردم ایران را نمی‌شناسد و قطعا از اقدام خود پشیمان خواهد شد، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد لذا وظیفه شرعی ما حمایت از برادران و خواهران دینی خود در کشور فلسطین است.

فریاد انزجار گلستانی‌ها از جنایت‌های رژیم صهیونیستی؛ آماده جهادیم

مردم در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و از عملیات وعده صادق و از برادران سپاه و ارتش برای اجرای عملیات وعده صادق حمایت کرده و به مردم مظلوم غزه گفتند در کنار شما خواهیم ایستاد.

یک جوان دهه هشتادی که امروز با لباس رزم به میدان راهپیمایی آمده بود، گفت: اگر رهبرم فرمان دهد تا پای جان برای دفاع از کشور خواهم ایستاد.

رضا سلیمانی افزود: جوانان ایرانی تربیت‌شده مکتب شهید سلیمانی‌ هستند و از نهضت عاشورا آموختند هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم مستکبران نروند چراکه ظلم‌پذیری چیزی جز ننگ و خفت برای انسان ندارد.

این جوان گلستانی خاطرنشان کرد: امروز اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شوند بساط صهیونیست و استکبار در منطقه برچیده خواهد شد قطعا تحولات اخیر باعث گسترش جبهه مقاومت در منطقه می‌شود.

همچنین امروز نمازگزاران پیش از راهپیمایی با شعارهای خود نشان دادند گوش به فرمان ولی فقیه خواهند بود و توطئه‌های دشمن با جنگ‌های رسانه‌ای نتیجه‌بخش نخواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha