امام جمعه اهل سنت کرمانشاه: وعده صادق عملیاتی غرور آفرین و عزت بخش برای جهان اسلام بود

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با قدردانی از نیروهای مسلح در انجام عملیات وعده صادق برای ارتقای امنیت کشور گفت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی غرور آفرین، دشمن شکن و عزت بخش برای جهان اسلام بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا عبدالرحمان مرادی در خطبه های نماز جمعه اهل سنت کرمانشاه در مسجد شافعی افزود: با امر رهبر معظم انقلاب که فرمودند اسرائیل را تنبیه خواهیم کرد، عملیات پهبادی موشکی جمهوری اسلامی بر خاک فلسطین اشغالی و منهدم نمودن مواضع نظامی غاصبان اسراییلی بت ابهت و توانمندی این رژیم با دست سربازان نظام اسلام شکسته شد و بزرگترین عملیات پهبادی موشکلی هوایی تمام ملت های جهان را غافلگیر کرد.

وی تصریح کرد: طی ۷۵ سال اشغال فلسطین و جنگ های اعراب و اسراییل هیچ کدام در این حد قدرت و قوت صورت نگرفته و ضعف و ناتوانی و رسوایی برای اسرائیل غاصب نداشته است، قریب بر ۴۰۰ پهپاد و موشک در کمتر از نصف شب از نقاط مختلف ایران (در پاسخ به شهادت نیروهای ایرانی) به طرف مواضع نظامی اسراییل پرتاب شد.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: عملیات وعده صادق را می توان مصداق بارز ترهبون به عدوالله و عدوکم دانست که دستور آماده باش همه جانبه مسلمانان در برابر دشمنان و تهیه هر نوع سلاح، امکانات و وسایل و شیوه های تبلیغی حتی شعار و سرور و رجز خوانی را می دهد تا عدو اسلام را بترساند و لرزه در وجودشان بیندازد.

ماموستا مرادی افزود: لذا این فتح مبین و وعده صادق را ابتدا به رهبر معظم انقلاب و سپس به بزرگ مردان هوافضا و نیروهای مسلح و همه ملت ایران و مسلمانان جهان تبریک و شادباش می گوییم و امیدواریم مسلمانان با حمایت از همدیگر بر دشمنان قسم خورده خاک و آب اسلام فایق آیند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین با تبریک روز ارتش گفت: دشمنان بدانند توان و نیروی نظامیان جمهوری اسلامی ایران در سطح بالایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha