نمازگزاران جمعه در چهارمحال و بختیاری از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

شهرکرد- ایرنا- نمازگزاران جمعه در چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز با برپایی راهپیمایی از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در شهرکرد مرکز استان، حمایت خود را از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردان و زنان نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری با سردادن شعارهایی از جمله «سیلی زده به شیطان، سپاهی قهرمان»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» از انجام عملیات غرورآفرین «وعده صادق» حمایت و از غیورمردان ایران در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری و در شهرکرد از مصلای امام خمینی (ره) تا چهارراه ابوعلی‌سینا برگزار شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه جاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد روز (یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به‌عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha