۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳
کد خبر: 85449903
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مجمع عمومی انتخابات انجمن خوشنویسان استان مرکزی برگزار شد

اراک - ایرنا - مجمع عمومی انتخابات انجمن خوشنویسان استان مرکزی با حضور مدیرعامل انجمن خوشنویسان ایران و نماینده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل انجمن خوشنویسان استان مرکزی، در حاشیه برگزاری این مجمع در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۷۲ انجمن فرهنگی، هنری و ادبی در کشور فعالیت می‌کنند و این در حالیست که انجمن خوشنویسان ایران به عنوان کهن‌ترین انجمن کشور هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی همچنان در حال پیشرفت است.

«سید حیدر موسوی» افزود: با تمام مشکلات موجود هنوز تنور انجمن خوشنویسان داغ است و عشق هنرمندان و خوشنویسان کشور موجب شده این انجمن پا به هفتاد و چهارمین سال فعالیت خود بگذارد.

وی بیان کرد: امروز به برکت انسجام و وجود هنرمندان خوشنویس استان مرکزی، اتفاق مهمی در استان رقم خورد که چراغ انجمن خوشنویسان را پرفروغ‌تر می‌کند.

مدیرعامل انجمن خوشنویسان استان مرکزی، ضمن تبریک به مقام‌آور برتر ۲سالانه خوشنویسی ایران، اظهار کرد: استان مرکزی به عنوان استان مفاخر، از وجود هنرمندان خوشنویس زیادی به منظور اشاعه فرهنگ خوشنویسی بهره‌مند است و امید است روز به روز به تعداد این هنرمندان در استان اضافه شود.

در پایان برگزاری این مجمع و پس از شمارش آرا، سیدمحمدعلی میرمومنی با کسب ۸۶ رای، علی احمدی با ۸۳ رای، بابک کاظمی با ۸۲ رای، محمود پورهادی با ۷۹ رای به عنوان منتخبان انجمن خوشنویسان استان مرکزی انتخاب شدند.

همچنین اعضای اصلی شورا به ترتیب کسب بیشترین آرا به سیدمحمدعلی میرمومنی، علی احمدی، محمود پورهادی، سیدمحمد حکمتی، حمیدرضا هاشمی پویا، اسماعیل دارابی‌منش، بابک کاظمی، مجید جدیدی و حمیدرضا صداقت نیا رسید و زهره سادات قادری، اکرم صوفی و میترا خان محمدی به عنوان‌ اعضای علی البدل انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha