۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85450512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش مردمی "بی‌زباله" در حاشیه جاده سبزوار - بردسکن اجرا شد + فیلم

سبزوار- ایرنا- پویش مردمی "بی‌زباله" به مناسبت هفته زمین پاک در حاشیه جاده سبزوار - بردسکن در مجاورت کمربندی تهران - مشهد اجرا شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار روز شنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: این برنامه فرهنگی با محوریت این اداره و با مشارکت سازمان مردم نهاد محیط زیستی "حما"، دانشگاه علوم پزشکی، اداره پسماند شهرداری و طبیعت دوستان سبزواری در کمربندی سبزوار به مشهد با موفقیت به اجرا درآمد.

محمدرضا بسملی افزود: در این ویژه برنامه زیست محیطی حجم زیادی از پلاستیک ها و زباله های رها شده در ورودی شهر سبزوار در حاشیه جاده بردسکن جمع آوری و پاکسازی شد.

وی اظهار کرد: همزمان با اجرای این طرح بسیاری از شهروندان هنگام عبور از جاده، با دیدن این صحنه به کمک آمدند و با استقبال از این فراخوان در امر پاکسازی طبیعت از پلاستیک مشارکت کردند.

معاون اداره حفاظت محیط زیست سبزوار نیز با تاکید بر لزوم آموزش نسل آینده و فرهنگسازی بیشتر در سطح جامعه، گفت: علاوه بر نهادهایی که در اجرای طرح پویش بی زباله شرکت داشتند، مقرر شد نهادهای بیشتری در اجرای آن همکاری داشته باشند.

علی قرایی افزود: از شهروندان خواسته شد با رعایت هرچه بیشتر محیط زیست و نریختن زباله در دامن طبیعت و اطراف جاده ها، به عنوان یک شهروند مسوولیت پذیر خادمان خود را در شهرداری محیط زیست یاری کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha