۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹
کد خبر: 85450808
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران فعال ایلام در حوزه زکات و اکرام ایتام تجلیل شدند

ایلام - ایرنا - خبرنگاران فعال استان ایلام در حوزه ترویج زکات و اکرام ایتام و پویش به عشق علی در آیینی با حضور جمعی از مدیران استانی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام روز شنبه در این آیین گفت: ایجاد پیوند و پل ارتباطی بین اغنیا و نیازمندان یکی از مهم ترین مسئولیت ها و اولویت های کمیته امداد است که رسانه ها در تبیین این موضوع نقش مهمی دارد.

ناصر مرادی پویانی افزود: در استان ایلام رسانه ها و خبرنگاران توانمندی هستند که با احساس مسئولیت اجتماعی در زمینه ترویج انفاق در جامعه ، علاوه بر اطلاع رسانی از خدمات امداد در زمینه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و مشارکت دادن افراد دارای تمکن مالی در دستگیری از نیازمندان نقش مهمی دارند.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد خدمات حمایتی و توانمندسازی گسترده ای در جامعه دارد، تاکید کرد: در این زمینه تمرکز بیشتر امداد بر سه محور اصلی توانمندسازی یعنی مسکن، اشتغال و خدمات فرهنگی است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با تشریح برخی رویکردهای جدید کمیته امداد تصریح کرد: گذر از روشهای سنتی به سمت روش های نوین برای مشارکت بیشتر مردم از برنامه های نوین امداد بوده که بر اساس مقتضیات زمانی بوده که در این روش ها فرصتهای بیشتری برای همراهی و مشارکت مردم به وجود آمده است

در این آیین خبرنگاران حاضر در سخنانی دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص راههای بیشتر مشارکت مردم در دستگیری از نیازمندان تشریح کردند.

در پایین این آیین از محمد رستمی فعال اجتماعی و رسانه ای بخاطر نگارش یادداشت « رسومات پرداخت زکات فطریه در آبادی های ایلام در روزگاران دور» و چند مقاله ی دیگر و همچنین از آزاده خرم خبرنگار ایرنا بخاطر گزارش « همچو باران آمد » با اهداء لوح سپاس و جایزه نقدی تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha