امام جمعه کرمانشاه: کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه و حوزه علمیه برگزار شود

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه کرمانشاه بر لزوم برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه و حوزه تاکید کرد و گفت: این مهم تا جایی باشد که انسان‌ها بتوانند آزادانه صحبت کنند و پاسخ بشنوند تا شبهات برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری روز شنبه در یادواره شهدا و افتتاحیه راهیان نور امسال که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در سرسرای دانشکده فنی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: دانشگاه ها و حوزه های علمیه در خصوص برپایی کرسی های آزاداندیشی تدبیر کنند و در این زمینه از مجموعه های بسیج دانشجویی و نهاد رهبری در دانشگاه و نیز اساتید انتظار می رود فعال باشند چرا که مورد تشویق و اصرار رهبری است.

امام جمعه کرمانشاه همچنین پاسخ ایران به رژیم اسرائیل را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ایران با ژست ابرقدرتی به صورت رسمی و روشن اعلام کرد که اسرائیل را برای تنبیه می زند و به آن عمل کردیم.

وی اما جنگ اصلی را در حوزه فکری، شناختی و ادراکی دانست و گفت: این حوزه ای است که دشمن به آن امید بسته و این بخش در حیطه کار دانشگاه و حوزه است چرا که جنگ دانش است و باید با فکر حرکت کرد.

حجت الاسلام غفوری همچنین اظهار کرد: چرا در شرایط عملیات وعده صادق باید عده ای در داخل داشته باشیم که اینقدر شرافت خود را از دست داده باشند که از جنایتکار ترین موجودات کره خاکی دفاع کنند؟

در پایان این مراسم از فعالان دانشجویی یادواره شهدا تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha