۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85451136
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: مدیران دستگاه ها طرح مولدسازی را با جدیت دنبال کنند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با انتقاد از عقب ماندگی در بخش هایی از اجرای طرح مولدسازی در استان گفت: مدیران دستگاه ها اجرای این طرح را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی عصر روز شنبه در جلسه مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور به استان گیلان در استانداری با بیان اینکه در حوزه مولدسازی در بخش هایی عقب هستیم اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح با هیچ دستگاهی تعارف ندارم بنابراین همه مدیران باید به وظایف خود در این راستا بپردازند.ً

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه مدیران دستگاه های گیلان به اتمام پروژه های مصوب سفر رییس جمهور عنوان کرد: دستگاه ها ملزم هستند که جمع بندی از اقدامات صورت گرفته در ارتباط با اجرای مصوبات سفر تهیه و به استانداری ارسال کنند تا به رییس جمهور ارایه شود.

اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام است

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام بیان کرد: هیچ پروژه جدیدی در گیلان تعریف نشده و اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

وی با بیان اینکه مدیران در گیلان باید پروژه های ملی و دریافت اعتبارات ملی را با جدیت پی گیری کنند ادامه داد: بخشی از اعتبارات در اختیار وزارتخوانه ها است که مدیران استان باید این اعتبارات را با پیگیری دریافت کنند.

عباسی ضمن قدردانی از مدیران دستگاه های اجرایی استان گیلان از آنان خواست تا فضای کارکردی شان را عملیاتی و جهادی کنند.

معاون عمرانی استاندار گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ۱۱۶ مصوبه دور نخست سفر رییس جمهوری به این استان گفت: از مجموع مصوبات هزار و ۴۱۴ پروژه احصاء شد که تاکنون ۸۹۵ پروژه به طور کامل به مرحله بهره برداری رسید و ۵۱۹ پروژه نیز نیمه تمام بوده که باید با پی گیری به سرانجام برسد.

موسی فکور پروژه آزادراه منجیل به رودبار و راه آهن رشت - کاسپین را ۲ پروژه مهم سفر رییس جمهور به گیلان خواند و افزود: پروژه آزاد راه منجیل _ رودبار با هزینه کرد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قبل از نوروز به بهره برداری رسید که مردم و مسافران شاهد آثار مطبوب این پروژه بودند.

وی عنوان کرد: پروژه راه آهن رشت _ کاسپین نیز قابلیت بهره برداری را دارد ضمن اینکه در کنار این ۲ پروژه مهم تعداد زیادی از طرح های مربوط به مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور با گیلان به ثمر نشست.

در این جلسه مدیران تعدادی از دستگاه های اجرایی استان گیلان گزارشی از اجرای پروژه های دور نخست سفر رییس جمهور به گیلان را ارایه دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha