۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۰۱
کد خبر: 85451193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه زیر ساخت ارتباطات در مازندران با برنامه‌ریزی دولت

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که، توسعه ارتباطات مقدمه ای برای پیشرفت این استان است، گفت: در یک سال اخیر در حوزه توسعه شرکت زیر ساخت در این خطه از شمال نسبت به سال قبل ۱۰۷ درصد رشد داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در نشا توسعه اقتصادی مازندران در ساری افزود: در یک سال اخیر طرح های بزرگ زیر ساختی در بخش ارتباطات در شهرهای آمل، ساری و بابل افتتاح شد که این رویه در سال جاری در شهرهای مختلف ادامه خواهد یافت.

استاندار مازندران اظهار داشت: برخی از طرح های زیر ساختی استان در سال گذشته با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد و مابقی طرح ها هم در حال تکمیل هستند.

حسینی پور با بیان این مطلب که برای دستیابی به مازندران هوشمند راهی جز توسعه ارتباطات در این استان نداریم، خاطرنشان ساخت: سرمایه گذاری در این بخش با مشارکت و همراهی مردم در این خطه از شمال شتاب می گیرد.

وی ادامه داد: بدون تردید توسعه ارتباطات و گسترش فیبر نوری زمینه اشتغال جوانان تحصیل کرده را فراهم خواهد کرد که دولت برای تحقق این مهم تلاش می کند.

توسعه زیر ساخت ارتباطات در مازندران با برنامه‌ریزی دولت

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه این استان دارای ظرفیت های ممتاز گردشگری در کشور است که سالانه میزبان میلیون ها مسافر است، افزود: برای تحقق شهر هوشمند در این استان از تمام ظرفیت های ملی و استانی استفاده خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: دولت سیزدهم برای تحقق شهر هوشمند بسیار مصصم است و در این بخش سرمایه گذاری های ارزشمندی انجام داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha