۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۲
کد خبر: 85451474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهره هنر انقلاب اسلامی فارس معرفی شد

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۲
کد خبر: 85451474
چهره هنر انقلاب اسلامی فارس معرفی شد

شیراز – ایرنا – در اختتامیه هفته هنر انقلاب، برترین‌های هنری فارس انتخاب شدند و احمدرضا مداح، عکاس جانباز دوران دفاع مقدس به عنوان چهره شاخص هنر انقلاب ۱۴۰۲ این استان معرفی و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دبیر دهمین هفته هنر انقلاب اسلامی فارس شامگاه شنبه در این آیین اختتامیه در مسجد نصیرالملک شیراز، عنوان کرد: هنرمندان انقلابی فارس در بخش های سرود، شعر، ادبیات پایداری و هنرهای تجسمی در سه مرحله داوری و نفرات شاخص معرفی شدند.

وحید نمازی افزود: بر اساس خوداظهاری یا نظر داوران، ۱۳۰ نفر به مرحله داوری هفته هنر انقلاب اسلامی فارس راه یافتند و با ارزیابی داوران در ۹ معیار مختلف، چهره‌های برتر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در پایان داوری‌ها، احمدرضا مداح (عکاس)، محمد حسین اکبری (کارتونیست و کاریکاتورست) و محمدجواد زارع مهذبیه (نقاش) نامزد انتخاب به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی فارس در ۱۴۰۲ بودند که از این میان احمدرضا مداح به این عنوان دست یافت.

دبیر دهمین هفته هنر انقلاب اسلامی فارس گفت:احمدرضا مداح عکاس آزاده و جانباز جنگ تحمیلی است که فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود را در عرصه عکاسی خبری از سال ۱۳۹۴ در خبرگزاری ایکنا استان فارس آغاز کرد و هم‌اکنون با خبرگزاری فارس همکاری دارد.

نمازی بیان کرد:در بخش سرود، محمدمهدی یزدان‌بخش، در بخش شعر، غلامرضا کافی، در بخش ادبیات پایداری، سیده معصومه حسینی، در بخش هنرهای تصویری محسن دانشور، در بخش مربیان هنر آرزو حقیقی و در بخش ادبیات کودک و نوجوان هادی فردوسی به عنوان چهره سال هنر انقلاب انتخاب شدند.

او اضافه کرد: در بخش داستان، هیات داوران کسی را به عنوان چهره سال انتخاب نکرد و تنها میثم محمدی شایسته تقدیر اعلام شد.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از فعالان و دست‌اندرکاران ستادهای شهرستانی، این رویداد از کتاب "رو به رود خاطره" نوشته زنده یاد سید حمید سجادی منش رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha