تحلیلگر صهیونیست: برتری هوایی در لبنان را از دست بدهیم، به مشکل می‌خوریم

تهران- ایرنا- سرنگونی یک پهپاد پیشرفته دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «هرمس ۴۵۰» به دست رزمندگان حزب الله، صهیونیست‌ها را به شدت نگران کرده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تحلیلگر نظامی سایت صهیونیستی «واللا» به سرنگونی یک پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز لبنان واکنش نشان دادند و به سران این رژیم هشدار داد: اگر برتری هوایی خود را بر فراز لبنان از دست بدهیم، این امر به شدت توان ما برای جمع آوری اطلاعات را با مشکل روبرو می‌کند. ما با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

این در حالی است که صبح امروز دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی تائید کرد که یک فروند پهپاد این رژیم بعد از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرده است.

ساعاتی پیش مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده بود که یک پهپاد پیشرفته رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام ماموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است. پیش از این نیز حزب الله لبنان یک پهپاد هرمس رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده بود.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha