۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85454074
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیران در تراز انقلاب باید به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشند
ه

ایلام - ایرنا - رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: مدیران در تراز نظام و انقلاب اسلامی باید به دنبال گره‌گشایی از مشکلات و خدمت خالصانه به مردم باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "عمران علی محمدی" روز سه شنبه در جریان بازدید از پتروشیمی ایلام در جمع مدیران این مجتمع صنعتی، اظهار کرد: ایران اسلامی در عملیات "وعده صادق" همینه استکبار جهانی را شکست و قدرت خود را به همه دنیا نشان داد، هیاهوهایی که دشمنان نسبت به سبز پوشان سپاه مقتدر نشان می‌دهند، نشان دهنده هجز و ناتوانی آنان در برابر قدرت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه برخواسته از متن مردم و ملت عزیز ایران اسلامی است، گفت: هرجا مردم باشند سپاه هم هست، این عزیزان در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، پای ثابت هستند، سپاه و بسیج مطهر خودکفایی و خوداتکایی است، به طور قطع با خوداتکایی می‌توانیم یه هرجایی از قله های پیشرفت دست پیدا کنیم.

مدیران در تراز انقلاب باید به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشد

رئیس کل دادگستری استان ایلام یادآور شد: ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته است، همه ما در بطن جامعه زندگی کرده‌ایم، ابتدای نظام و انقلاب اسلامی را دیدیم، امروز هم توسعه و پیشرفت نظام را می‌بینیم، ما باید چشم خود را باز و پیشرفت ها و موفقیت های نظام را تبیین کنیم.

علی‌محمدی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در بسیاری از بخش‌ها و از جمله حوزه نظامی موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است، گفت: ایران اسلامی در حوزه نظامی و در تولید تانک در رده هفتم جهان، زیردریایی‌ و موشک و پهباد رتبه پنجم را در دنیا دارد.

وی تاکید کرد: امروز ۹۹ درصد روستاهای استان به تعداد ۵۷۸ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند که این خود باعث افتخار است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام افزود: سیاستی که دنیای استکبار برای ایران اسلامی ما در پیش گرفته است، ایجاد شبهه و تفرقه است، دشمن در تلاش است که بین نخبگان جامعه، شک‌ و شبهه ایجاد کند و می خواهد به جامعه ما القاء کند که ما به پیشرفت نخواهیم رسید.

علی محمدی افزود: دشمنان نظام اسلامی و استکبار جهانی، استراتژی آنفولانزای نیویورکی را برای ایران اسلامی تدارک دید تا مردم را علیه هم دیگر قرار دهند و در این نیز از هر گونه جنایت و دروغ‌پراکنی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه عدالت هدف غایی نظام اسلامی و انقلاب است، ادامه داد: معجزه ایران اسلامی سلطه ناپذیری است و همه مدیران باید خود را مدیری بدانند که سرباز ولی فقیه است.

رییس کل دادگستری استان ایلام گفت: مدیران در تراز نظام و انقلاب اسلامی باید به دنبال گره‌گشایی از مشکلات و خدمت خالصانه به مردم باشند، موانع را از جلوی راه مردم بردارند و ارتباط نزدیک با مردم داشته باشند.

مدیران در تراز انقلاب باید به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشد

علی محمدی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت، باید از نیروهای جوان، سالم‌ و جهادی در انجام امور استفاده کرد و همانند شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز نظام و ولایت فقیه باشیم.

به گزارش ایرنا، رئیس کل دادگستری استان ایلام امروز سه شنبه از مجموعه پتروشیمی ایلام بازدید کرد و در جریان فعالیت های تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی در استان قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha