۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85454374
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نصب انشعاب فاضلاب خانگی در گرگان روبه‌افزایش است

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85454374
نصب انشعاب فاضلاب خانگی در گرگان روبه‌افزایش است

گرگان- ایرنا- سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان از نصب بیش از ۷۰۰ فقره انشعاب فاضلاب خانگی برای افزایش شاخص برخورداری از طرح فاضلاب طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: این روند در سالجاری با سرعت بیشتر ادامه خواهد داشت.

رضا سوخته سرایی روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: این شرکت در راستای اجرای پروژه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب و به منظور ارتقا سطح بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست اجرای انشعاب فاضلاب خانگی را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر اهمیت دریافت حق انشعاب گفت: مشترکان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خرید حق انشعاب آب و فاضلاب اقدام کنند.

سرپرست امور آب و فاضلاب گرگان یادآور شد: برای افزایش بهداشت عمومی و رضایتمندی مشترکین، ۲ هزار و ۷۰۲ فقره سمپاشی منهول فاضلاب معابر عمومی و خیابان‌های اصلی برای مبارزه با حشرات موذی توسط همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه فاضلاب امور آبفا گرگان انجام شده است.

سوخته‌سرایی در ادامه، دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب را شست‌وشوی بیش از ۳۱۶ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب عنوان کرد و اظهار کرد: این عملیات در راستای جلوگیری از رسوب‌گذاری، جلوگیری از ایجاد شرایط بی‌هوازی و پیشگیری از انتشار بو صورت گرفت.

وی در پایان افزود: چهار هزار و ۲۰۷ مورد بازرسی منهول، رفع گیر ۳۶۲ فقره شبکه و انشعابات فاضلاب، اجرای بیش از پنج کیلومتر لوله‌گذاری شبکه فاضلاب، ۱۷۵ مورد اصلاح دریچه منهول سرقتی و جابه‌جا شده و اصلاح ۲۱ فقره انشعاب فاضلاب، ویدئو متری بیش از پنج کیلومتر شبکه فاضلاب و همسطح‌سازی ۸۴ فقره انشعاب از دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب شهرستان گرگان در سال گذشته است.

تعداد مشترکان تحت پوشش فاضلاب خانگی گرگان ۲۴ هزار و ۷۴۲ فقره و ۷۳ هزار و ۹۱۰ واحد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha