۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85454495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیّر سلامت سبزواری در و پنجره بیمارستان را نو کرد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبر: 85454495
خیّر سلامت سبزواری در و پنجره بیمارستان را نو کرد

سبزوار- ایرنا - مدیر بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار گفت: یک خیّر سلامت در این شهرستان یک میلیارد ریال به منظور نوسازی در و پنجره های این مرکز درمانی کمک کرد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد میری روز سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: بخش های درمانی این بیمارستان در سالیان اخیر بهسازی شده بود اما تعویض نشدن در پنجره های آهنی و قدیمی بخش های جراحی عمومی و جراحی ارتوپدی، منجر به ناخرسندی مصدومان و همکارانی بود که در این مرکز به خدمت مشغول بودند.

وی افزود: به دنبال بازدید خیر نیک اندیش حوزه سلامت "حاج حسن سعادت منش" از این بیمارستان، وی همه هزینه اصلاح و تعویض در و پنجره های فرسوده بیمارستان را پذیرفت، و با اختصاص یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه، تمام در و پنجره های این مرکز تعویض و یا به صورت استاندارد اصلاح شد.

خیّر سلامت سبزواری در و پنجره بیمارستان را نو کرد

بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری، علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران شهرستان های غرب خراسان رضوی ارائه می دهد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha