۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85455476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس‌کل دادگستری کرمان: مبارزه با قاچاقچیان سوخت در دستور کار دستگاه قضایی است

کرمان- ایرنا- رییس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی در راستای حمایت از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موضوع مبارزه با قاچاق سازمان یافته سوخت را در دستور کار قرار داده و اقدامات خوبی در این زمینه در کرمان انجام داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی روز چهارشنبه در نشست با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان افزود: تامین سوخت مردم موضوع بسیار مهم و کلیدی است و نباید تصمیمات مدیران به گونه‌ای باشد که عرضه سوخت برای مردم سخت باشد و موجب نارضایتی در جامعه شود.

وی اظهار داشت: طرح کدینگ کارت‌های سوخت مزایای فراورانی از جمله در بحث کنترل و کاهش قاچاق سوخت و جلوگیری از تخلفات برخی جایگاه داران سوخت دارد اما نباید اجرای این طرح خللی در عرضه سوخت به مردم ایجاد کند که موجب برخی نارضایتی ها برای شهروندان شود.

رییس‌کل دادگستری کرمان توجه به صنعت گردشگری و جذب مسافر در استان کرمان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در تعطیلات عید سعید فطر و ابتدای سال باتوجه به اجرای طرح کدینگ در این استان مشکلاتی برای برخی مسافران در تامین سوخت خودروهایشان به وجود آورده بود که باید اطلاع رسانی دقیق تری در این رابطه از سوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی به مسافران در خصوص استان‌هایی که طرح کدینگ در آنها اجرا شده است، می شد.

وی تاکید کرد: سه مقوله ترویج فرهنگ استفاده از سوخت ، گسترش فرهنگ استفاده از گاز CNG و مبارزه بی امان با قاچاق سوخت باید در اولویت کار قرار گیرد.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی باید تقویت و گسترش جایگاه‌های CNG را در دستور کار خود قرار دهد و کمبود، تعطیلی و شلوغی جایگاه های عرضه سوخت گاز به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه مردم نباید برای تامین سوخت خود در جایگاه ها معطل بمانند، افزود: رسیدگی به تخلفات برخی جایگاه‌داران سوخت در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار دارد.

حمایت دستگاه قضایی استان کرمان در مبارزه با قاچاق سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان نیز در این نشست از حمایت های دستگاه قضایی این استان قدردانی کرد و اظهار داشت: شرکت ملی پخش منطقه کرمان تامین کننده سوخت چندین استان کشور از جمله استان های شرقی کشور است.

هوشنگ غلامی تصریح کرد: هم‌اینک ۳۰۰ جایگاه عرضه سوخت فعال در استان کرمان و ۴۰۰ نمایندگی فروش روستایی داریم که مردم خدمات ارائه می دهند.

وی گفت: ۸۰ جایگاه CNG نیز در سراسر استان کرمان در حال فعالیت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان اظهارداشت: در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت و متخلفان این حوزه نیازمند حمایت دستگاه قضایی استان کرمان هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha