۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85455480
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین تجلیل شدند

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85455480
۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین تجلیل شدند

قزوین - ایرنا - ۲۹ زوج دهه شصتی در استان قزوین روز چهارشنبه بابت پیوند مقدس ازدواج در سال گذشته تکریم و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم که صبح امروز به همت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین در فرهنگسرای بانو واقع در سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری برگزار شد، با حضور جمعی از مسوولان و مدیران و زوج‌های دهه شصتی همراه بود.

۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین تجلیل شدند

حسن غلامحسینی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک قزوین در این مراسم ضمن تبریک به زوج‌های جوان اظهار کرد: خانواده واحد بنیادین جامعه و کانون رشد هر ملت محسوب می‌شود، تا جایی که بدون این نهاد قدرتمند شیوه علمی و تربیت کودکان به فراموشی سپرده خواهد شد.

وی اضافه کرد: حمایت خانواده برای تربیت کودکان به عنوان یک تکلیف بزرگ بر دوش این جامعه کوچک مدنی قرار دارد و باید تلاش کرد تا اتحاد و دوام زندگی به رشد و اعتلای خانواده منجر شود.

غلامحسینی در پایان بر اهمیت تشکیل خانواده تاکید کرد و گفت: تشکیل خانواده یکی از محورهای توسعه در جامعه محسوب می‌شود که همه مسوولان و مدیران باید در راستای انعقاد این پیوند مقدس و آسمانی برای جوانان پیشگام باشند.

۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین تجلیل شدند

اختصاص کارشناس ویژه در اداره کل امور بانوان قزوین برای حل مشکلات زوجین

کبری علیخانی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین نیز در این مراسم با عرض تبریک به زوج‌های دهه شصتی بیان کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون با توجه به اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده، یک کارشناس ویژه جمعیت و خانواده در اداره کل امور بانوان استانداری حضور دارد تا مسایل و مشکلات زوج‌های جوان را راهنمایی کند.

وی اضافه کرد: مرکز خدمات جامع ازدواج تا ماه آینده در استان قزوین راه اندازی شده و شرایطی را فراهم می‌کند که حمایت‌های مشاوره‌ای، تسهیلات و خدمات حین ازدواج به زوج‌ها افزایش یابد.

این مسوول بر آموزش مهارت‌های ازدواج تاکید کرد و یادآور شد: برای آنکه یک زندگی از قوام بالایی برخوردار باشد، باید به مهارت‌های زندگی بیش از پیش توجه کرد تا فضای زندگی گرم و پر مهری را برای اعضای خانواده و کودکان رقم بزنیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمد محمدحسینی، کارشناس ارشد حوزه خانواده به موضوع ازدواج و فرزندآوری اشاره کرد و در مورد بهترنی زمان زوج‌ها برای فرزندآوری نیز نکاتی را تشریح و تبیین کرد.

این مراسم با برگزاری مسابقات و اهدای جوایز به زوج‌های جوان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha