۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۲
کد خبر: 85456879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیلاب در ورودی شهر صفاییه رفسنجان مهار شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۲
کد خبر: 85456879
سیلاب در ورودی شهر صفاییه رفسنجان مهار شد

کرمان- ایرنا- بخشدار فردوس رفسنجان از مهار سیلاب در ورودی شهر صفاییه خبر داد و گفت که بر اثر بارندگی رگباری، سیلابی که از سمت دشت به ورودی شهر در حال حرکت بود، مهار و به سمت دشت هدایت شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان محمد رضا حسینی روز پنجشنبه اظهارداشت: بر اثر بارش باران آب از سمت دشت به سمت پایین دست سیل بندها در حرکت بود و در نهایت در ورودی شهر صفاییه به وسیله دستگاه ها و ماشین آلات سنگین مانند لودر و تراکتور مهار و به سمت دشت و باغات کشاورزی هدایت شد.

وی بیان کرد: از روز گذشته ستاد بحران بخش فردوس در حالت آماده باش کامل بود و همچنین پنج دستگاه لودر در بخشداری، نزدیک سیل بند بالای شهر صفاییه و نیز بالای روستای علی آباد که در معرض آب قرار دارد مستقر شده است.

بخشدار فردوس رفسنجان افزود: سیل بندهای بالادست مشکلی ندارند اما آب از پایین دست سیلاب به سمت شهر صفاییه حرکت داشت که خوشبختانه مهار شد .

حسینی خاطرنشان کرد: دستگاه های عضو ستاد بحران بخش فردوس از جمله شهرداری، بخشداری، هلال احمر، آتش نشانی، دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها در حالت آماده باش هستند و در صورت وقوع سیل احتمالی آب های سیلابی را به دشت هدایت می کنند تا منازل مسکونی در امان باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha