۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85457363
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

مظلومیت غزه باعث انزجار جهانی از رژیم صهیونیستی شد

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس گفت: جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم غزه، موج جهانی را در دفاع از مظلومیت فلسطینیان شکل داد که نمونه آن تظاهرات بیش از ۴۰ دانشگاه مهم آمریکا و اروپا علیه این رژیم است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهار کرد: تظاهرات دانشجویان در این دانشگاه ها به حدی بود که پلیس برای کنترل موج جمعیت وارد عرصه شد و این گونه حرکت ها تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ۳۴ هزار شهید و هفت هزار مفقود زیرآور مانده با گذشت ۲۰۳ روز از جنگ غزه و سکوت مرگ‌بار مجامع جهانی و وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا در کنار برجای ماندن ۱۹ هزار یتیم و کودکانی که بر اثر گرما و گرسنگی کشته می شوند باعث خروش دنیا برای دفاع از فلسطین شده است.

امام جمعه گنبدکاووس تاکید کرد: تغییر افکار عمومی موجب شکل‌گیری موج بیشتر جمعیتی علیه رژیم غاصب صهیونستی و به دنبال آن تغییر دولت‌های دست نشانده می‌شود و در نهایت نشان‌دهنده بازگشت دوباره مردم دنیا به فطرت الهی است.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: هیمنه رژیم صهیونیستی با هوشیاری بیشتر مردم دنیا از هم شکست به این معنی که هر فرد و یا قدرتی فکر می‌کند می‌تواند به این رژیم ضربه بزند و در آینده نزدیک شاهد نابودی کامل آنها به دست رزمندگان اسلام خواهیم بود.

وی با گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: مدال افتخاری که رهبر معظم انقلاب به این قشر دادند نشان از جایگاه بالای آنان دارد و می طلبد تامین امنیت شغلی آنان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مظلومیت غزه باعث انزجار جهانی از رژیم صهیونیستی شد

امام جمعه گنبدکاووس همچنین بارندگی اخیر و به دنبال آن ذخیره‌سازی ۱۲ میلیارد متر مکعب آب در پشت سدها را از جمله الطاف الهی دانست و بیان کرد: مردم و مسوولان باید قدردان این نعمت باشند و در فضای عمومی جامعه بیش از گذشته دستاوردهای مهم بارش‌ها را تبیین کنند.

حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، گفت: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب ترویج ورزش زورخانه‌ای در کنار ورزش همگانی و سالم سازی محیط‌های ورزشی نقش مهمی در افزایش نشاط اجتماعی و توجه بیشتر جوانان و نوجوانان به پر کردن اوقات فراغت خود با ورزش دارد.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر حاکمیت اخلاق و دست پاکی و دوری از آنچه که کلید همه بدی‌هاست، از فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس برای مبارزه با مفاسد و سالم سازی و پاکسازی محیط های ورزشی نوجوانان، جوانان و بانوان قدردانی کرد.

امام جمعه گنبدکاووس ۲ سفر خارجی اخیر رییس جمهور را همراه با برکات فراوانی از جمله امضای هشت سند مهم همکاری با پاکستان و نشان دادن کارکشتگی نیروهای متخصص ایرانی در اجرای پروژه در سریلانکا دانست و گفت: اقدامات دولت در مسیر بازگشایی راه های بیشتر برای رشد و توسعه قابل تقدیر است.

سرپرست اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه با گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: هر کشوری پویایی و رونق اقتصادی خود را مرهون جامعه کارگری است و رهبر معظم انقلاب هم در دیدار با این قشر به بیان نقش بی بدیل آنان در راستای جهش تولید و حل مشکلات پرداختند.

ایوب هلاکو افزود: مهمترین دغدغه امروز رهبری، رییس جمهور و مسوولان استان اشتغالزایی است لذا می طلبد با همراهی همه دستگاه های اجرایی برای حل این دغدغه تلاش شود چرا که توجه بیشتر به این مهم، نقش موثری در افزایش سطح رفاه اجتماعی و توسعه همه جانبه کشور ایفا می کند.

وی گفت: ۶ هزار و ۶۱۵ کارگاه با ۴۵ هزار و ۳۵۱ کارگر بیمه شده در گنبدکاووس وجود دارد و نزدیک به ۲ هزار و ۷۶ تعاونی در قالب تولیدی، توزیعی و خدماتی فعال است.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha