یک هشتم نهایی جام حذفی/ چادرملو صعود کرد؛ مس از گردونه رقابت‌ها حذف شد

کرمان - ایرنا - در حالی که ماراتن دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان با نتیجه یک بر یک در وقت‌های قانونی و اضافه به اتمام رسیده بود، چادرملو توانست در ضربات پنالتی برنده این شود و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

به گزارش ایرنا، مسابقه تیم های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه عصر روز جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد.

این دیدار در شرایطی تا دقیقه ۸۴ بدون گل در حال برگزاری بود که نارنجی پوشان مس کرمان در این دقیقه موفق شدند، از روی نقطه پنالتی توسط علی وزیری پناه به گل نخست بازی برسند.

اما این پایان کار نبود و در حالی که داور هفت دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم لحاظ کرده بود، ابراهیم رضازاده از تیم چادرملو اردکان در دقیقه ۹۵ بازی موفق به جبران گل خورده و تساوی این بازی شد تا کار در وقت های اضافه دنبال شود.

وقت های اضافه این دیدار نیز حاصلی برای هیچ کدام از تیم های لیگ دسته یکی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور نداشت تا ضربات پنالتی تعیین کننده پیروز این رقابت باشند.

در نهایت تیم فوتبال چادرملو اردکان موفق شد با نتیجه پنج بر سه در ضربات پنالتی بر تیم مس کرمان غلبه کند و جواز صعود به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی کشور را دریافت کند.

یک هشتم نهایی جام حذفی/ چادرملو صعود کرد؛ مس از گردونه رقابت‌ها حذف شد

حواشی بازی؛ چادرملو در اعتراض به داور تیم خود را بیرون کشید

پس از خطای مدافع تیم فوتبال چادرملو اردکان روی مهاجم مس کرمان و اعلام پنالتی، کادر فنی و بازیکنان چادرملو به شدت به تصمیمات داوری اعتراض داشتند.

تا اینکه در ادامه اعضای چادرملو اردکان تیم خود را از زمین مسابقه بیرون کشیدند و بازیکنان این تیم پس از وقفه حدود پنج دقیقه ای به زمین مسابقه بازگشتند.

یک هشتم نهایی جام حذفی/ چادرملو صعود کرد؛ مس از گردونه رقابت‌ها حذف شد

همچنین این بازی با استقبال پرشور هواداران همراه بود و تماشاگران از ابتدای مسابقه تا تمامی طول بازی به تشویق تیم مورد علاقه خود پرداختند.

ترکیب تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان

ترکیب تیم فوتبال مس کرمان از ابتدای این رقابت گودرز داوودی، ابوالفضل اعلایی، علی مغنمیان، میلاد خدایی اصل، پوریا غلامی، مصطفی شیخ، امیر حسین بهزادی، سپهر روزی طلب، خشایار زبرجد، ابوالفضل عکاشه و علی وزیری پناه به سرمربی گری اکبر محمدی ارگی بود.

شاگردان محمد سعید اخباری در تیم چادرملو اردکان نیز با امیرحسین آسیابان‌ پور، محمدابراهیم رضازاده، محمد بختیاری، علی خدادادی، سیدمحمدرضا حسینی، علی رستمی، سجاد آقایی، رضا دهقان، سیروس صادقیان، محمد بلبلی و مصطفی ناصری به مصاف مس کرمان رفتند.

تیم داوری بازی

قضاوت این دیدار برعهده احمد محمدی به عنوان داور وسط و کمک های حبیب نادری بلداجی، سامان انبازپور و احمد مرشدی بود و ناظر داوری حسین طالقانی و ناظر بازی نیز علیرضا زکی پور بود.

پس از پیروزی روز گذشته مس رفسنجان مقابل پیکان تهران در ضربات پنالتی، امروز نیز گل‌گهر سیرجان نماینده دیگر استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور نیز با پیروزی سه بر صفر مقابل فجر سپاسی در شیراز جواز صعود به مرحله یک چهارم و هشت تیم پایانی این رقابت ها را کسب کرد.

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان، چادرملو اردکان، هوادار تهران، پرسپولیس و سپاهان تا اینجای کار موفق به صعود به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha