۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85457669
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادرسانی هلال احمر به مصدومان ۶ حادثه در ارتفاعات البرز

کرج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از انحام ۶ عملیات امدادی به حادثه دیدگان در ارتفاعات این استان از صبح امروز خبر داد.

"محمدباقرخلفی " جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح ابن حوادث گفت:اولین حادثه سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ به مرکز EOC استان البرز اعلام شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله تیم امدادو نجات شهرستان ساوجبلاغ به محل حادثه و مس از انحام اقدامات اولیه ، تثبیت و انتقال وی به محل امن انجام شد

وی گفت : در حادثه ای که در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد؛ یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات گرفتار شده‌ بود.

خلفی بیان کرد: بلافاصله امدادگران تیم کوهستان شهرستان کرج به محل حادثه اعزام شدند؛ پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت فرد مصدوم را به محل امن انتقال و تحویل نیروهای اورژانس دادند.

وی یاداور شد: حادثه دیگر سقوط یک دستگاه وانت به دره های طالقان بود که تیم امدادو نجات به محل حادثه اعزام و رهاسازی مصدوم با همکاری آتش نشانی انجام و تثبیت مصدوم و انتقال وی به محل امن انجام شد.

خلفی افزود : همچنین سقوط نوجوان ۱۶ ساله ای در کوه های عظیمیه کرج محدوده بام کرج بود و تیم امدادونجات کوهستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شد و پس از انجام اقدامات اولیه مصدوم را به محل امن انتقال و جهت ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی اظهار کرد: پنجمین حادثه سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امدادو نجات استان اعلام شد و تیم امدادو نجات شهرستان طالقان به محل حادثه اعزام و با انجام اقدامات اولیه و تثبیت و بسکت کردن مصدوم، وی را به محل امن انتقال و جهت ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس دادند.

حادثه دیگر نیز گرفتار شدن ۲ طبیعت گرد در محدوده کوههای روستای اغشت قله(مرد نوروز) بود که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد که مسیر برگشت را گم کرده بودند، توانستند مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha