۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱
کد خبر: 85458643
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سرمربی: تیم فوتسال سیمین کک شاهرود آماده صعود به لیگ برتر است

شاهرود - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال سیمین کک شاهرود گفت: فوتسالیست‌های این تیم در آمادگی کامل به سر می‌برند و برای صعود به لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کنند.

مهران اسدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیگ دسته یک کشور با حضور ۲۸ تیم در چهار گروه هفت تیمی کار خود را آغاز کرد و در نهایت ۲ تیم از هر گروه به مرحله پلی‌آف راه یافتند.

وی با بیان اینکه هشت تیم این مرحله در ۲ گروه چهار تیمی رقابت‌ها را دنبال می‌کنند، ابراز کرد: در این مرحله تیم سیمین کک شاهرود با تیم‌های پالایش نفت اصفهان، جنگی مشهد و مقاومت شهید یونسی یزد هم‌گروه است.

اسدیان با اشاره به اینکه تاکنون سه رقابت در این گروه برگزار شده است، اظهار کرد: سیمین کک شاهرود تاکنون از یک مساوی، یک برد و یک باخت، چهار امتیاز کسب کرده است.

قرارگیری در رده دوم گروه

سرمربی تیم فوتسال سیمین کک شاهرود ادامه داد: اکنون این تیم شاهرودی پس از پالایش نفت اصفهان در رده دوم گروه قرار داریم.

وی با بیان اینکه از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود می‌کند، افزود: بازیکنان سیمین کک شاهرود آماده صعود به لیگ برتر هستند.

اسدیان با اشاره به اینکه فردا (یکشنبه) رقابت چهارم تیم سیمین کک شاهرود با پالایش نفت اصفهان در شاهرود برگزار می‌شود، ابراز کرد: این دیدار ساعت ۱۶ در سالن دانشگاه صنعتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) تیم فوتسال سیمین کک شاهرود میزبان جنگی مشهد است و آخرین رقابت نیز در یزد میهمان مقاومت شهید یونسی یزد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برای هر مسابقه ۱۲ بازیکن فراخوان می‌شوند، افزود: علی ساری‌خانی، حسین فرهادی‌پور، مسعود خوش‌صفت و مرتضی مستغیث کادر فنی تیم سیمین کک شاهرود را تشکیل می‌دهند.

ضرورت حمایت مسوولان برای صعود به لیگ برتر

اسدیان با اشاره به اینکه تیم سیمین کک شاهرود طی ۲ سال و نیم از لیگ شهرستان بدون وقفه به این مرحله رسیده است، تصریح کرد: نگهداشتن تیم در این مرحله و صعود به لیگ برتر نیازمند حمایت مسوولان شهرستان شاهرود و استان سمنان است.

وی با بیان اینکه امکانات سایر تیم‌های این مرحله با تیم شاهرودی قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: تیم سیمین کک شاهرود تنها تیم استان سمنان حاضر در این مرحله از رقابت‌ها است.

به گزارش ایرنا، مهران اسدیان سرمربیگری تیم فوتسال سیمین کک شاهرود، مربیگری تیم مقاومت فوتسال تهران در لیگ برتر امیدهای کشور، بهترین مربی فوتسال استان سمنان و استعدادیاب رسمی فدراسیون فوتسال منطقه شمالشرق کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.

۲۰ باشگاه با حضور بیش از پنج هزار بازیکن بیمه شده در رشته‌های فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان در شاهرود فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha