امام جمعه کرمانشاه: دولت سیزدهم با اجرای رتبه‌بندی معلمان کار بزرگی انجام داده است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از دولت سیزدهم بابت اجرای رتبه‌بندی معلمان قدردانی کرد و گفت: این طرح سال‌ها در دولت‌های قبل معطل مانده بود اما دولت سیزدهم با وجود تنگناهای مالی با اجرای آن اقدام و حقیقتا کار بزرگی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله غفوری روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته معلم آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچنین از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در سال گذشته در بخش های مختلف حائز رتبه برتر کشوری شدند، قدردانی کرد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود موفقیت کشور در آینده را در گرو تلاش امروز معلمان و استادان دانشگاه‌ها دانست و گفت: در این راستا باید جایگاه معلمان برای تعالیم و تربیت نسل آینده تقویت شود.

وی دانش آموزان را بزرگترین سرمایه کشور دانست که برای تعلیم و تربیت در اختیار معلمان قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: شغل معلمی با هیچ شغل و قشر دیگری قابل مقایسه نیست زیرا آنان مسوولیت سنگین تعلیم و تربیت نسل آینده کشور را برعهده دارند و به همین خاطر باید جایگاه و نقش معلمان در جامعه ارتقا یابد.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری تاکید کرد: موفقیت و عدم موفقیت کشور در آینده به نحوه تعلیم و تربیت نسل فعلی دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها بستگی دارد به همین دلیل معلمان باید به مسوولیت سنگین خود را بشناسند.

وی در باب اهمیت کار معلمی؛ کار آنان را مشابه رسالت انبیاء و اولیاء الهی دانست و به تاثیرگذاری رفتار، سخنان و تعلیم و تربیت معلمان در ذهن دانش آموزان اشاره کرد که مسیر موفقیت در پیش بگیرند یا نه؟

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۰ هزار دانش آموز دارد.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مطهری در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha