۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85459576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۲ تن کالای اساسی در قشم توزیع شد

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85459576
۶۲ تن کالای اساسی در قشم توزیع شد

قشم - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قشم گفت: ۶۲ تن کالای اساسی به منظور تنظیم بازار، ساماندهی قیمت محصولات کشاورزی و حمایت از اقشار کم در آمد با نرخ مصوب دولتی از اسفند سال گذشته تا پایان فروردین امسال در این شهرستان مرزی توزیع شد.

مالک یزدان پناه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اقلام شامل ۴۰ تن برنج و شکر و ۲۲ تن مرغ و گوشت بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۲ تن شکر، برنج، گوشت و مرغ ویژه پخت نذورات و تهیه بسته های معیشتی با توجه به برگزاری مراسم ها و مناسبت های ماه مبارک رمضان در اختیار هیات های مذهبی، مساجد و خیرین سطح این شهرستان قرار گرفت.

رییس جهاد کشاورزی قشم توضیح داد: در ماه های یادشده با توجه به حضور بالای گردشگران و مسافران ورودی به بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس سهمیه آرد مازاد این شهرستان با هماهنگی فرماندار و شرکت غله و بازرگانی استان هرمزگان تامین و در بین واحدهای نانوایی توزیع شد.

یزدان پناه با اشاره به انجام ۵۰ مورد بازرسی از اصناف توزیع مواد غذایی قشم در ۲ ماه یادشده افزود: در این مدت ۳۴ مورد عدم احراز تخلف، ۱۰ مورد اخطار و ۶ مورد احراز تخلف ثبت شد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha