۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85461573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاضی عسکر: بیداری دانشجویان آمریکایی از برکات جبهه مقاومت است

شهرری - ایرنا - تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) بیداری جهان اسلام و حتی غیر مسلمانان از جمله دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا را از برکات انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خواند و گفت: باید در این زمینه نیز مردم را بیشتر آگاه کنیم تا زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) باشیم.

به گزارش ایرنا از خبر روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در جمع سپاهیان ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری دشمن شناسی را از دیگر مسائل سیاسی تاکید شده در قرآن برشمرد و اظهار داشت: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی امروز جهان اسلام چنان قدرتی پیدا کرده که رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی افزود: اسلام دینی جامع و کامل است و می تواند برای مردم دنیا پیام های الهام بخشی داشته باشد، بنابراین باید در گام نخست باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی را در میان مردم و جامعه تقویت کنیم.

رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با اشاره به پیام های قرآن و روایات ائمه معصوم (ع) در زمینه های مختلف از جمله حقوق بشر و تحکیم خانواده، خاطرنشان کرد: مثلا اسلام در بحث توسعه علمی، آموزش علم را بر همه واجب کرده تا مسلمانان مراتب علمی را یکی پس از دیگری طی کنند و به قله برسند.

حجت الاسلام قاضی عسکر رساله حقوق امام سجاد(ع) را مهمترین و مترقی ترین منشور حقوق انسانی در محافل جهانی خواند.

قاضی عسکر: بیداری دانشجویان آمریکایی از برکات جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است

این مسئول با بیان اینکه اسلام طرفدار ترقی، رشد و شکوفایی مردم است، گفت: پیام اسلام برادری، برابری، محبت و رشد انسانیت در جامعه است و بر اساس مبانی اسلام، دین چیزی جز محبت نیست و بنابراین در حوزه عقیدتی باید تلاش کنیم چهره زیبای اسلام را در گام اول به مردم کشورمان و در گام دوم به جهانیان معرفی کنیم.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران زینت تشیع است و همگان باید تلاش کنیم برای اسلام و مکتب اهل بیت (ع) آبرو باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha