افزون بر ۴۰۰ شرکت تعاونی در تربت حیدریه فعال است

تربت حیدریه - ایرنا - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه گفت که افزون بر ۴۰۰ شرکت تعاونی در این شهرستان به فعالیت های تولیدی و خدماتی مشغول هستند.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه؛ هادی نوبخت در جریان سرکشی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه از جایگاه نمونه شرکت تعاونی سوخت رسان بهشتی به مناسبت روز کارگر و تجلیل از کارگران اظهار کرد: دست کم ۵ هزار نفر سهامدار عضو شرکت های تعاونی فعال تربت حیدریه هستند.

وی گفت: ۴۰ هزار کارگر بیمه شده در تربت حیدریه مشغول کارند که بسیاری از آنها در شرکت های تعاونی انجام وظیفه می کنند.

همچنین مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تربت حیدریه گفت: در ۱۰ شهرستان مرکزی و جنوب خراسان رضوی که تحت پوشش این منطقه هستند حدود ۶۵ جایگاه عرضه سوخت با میانگین ۱۰ نفر کارگر وجود دارد که شبانه روزی به مردم و زائران امام رضا خدمت رسانی دارند.

جواد بلندی افزود: در نوروز امسال یکی از بهترین خدمات سوخت رسانی به مسافران و زائران امام رضا در منطقه تربت حیدریه ارائه گردید که فقط با تلاش شبانه روزی کارگران ممکن شد.

وی اظهار کرد: سرکشی امروز از جایگاهها در همین راستا و برای تشکر از کارگران زحمت کش در تمام جایگاههای عرضه سوخت منطقه تربت حیدریه انجام گرفت.

وی همچنین با ابراز رضایت از عملکرد جایگاه شرکت تعاونی سوخت رسان بهشتی آن را از نمونه های الگویی در خدمت رسانی مناسب به مردم با بهره مندی از کارگران باتجربه و اخلاق مدار عنوان کرد.

در پایان مراسم تجلیل از کارگران؛ ایمان زیرک به عنوان کارگر نمونه جایگاههای عرضه سوخت منطقه تربت حیدریه معرفی و تکریم شد.

تربت حیدریه حلقه اصلی اتصال استانهای جنوبی و جنوب شرق کشور به مشهد محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha