امام جمعه موقت یزد: برخورد خشن با دانشجویان رویکرد دوگانه حقوق بشری آمریکا را نشان داد

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: برخورد خشن اخیر در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در پی برگزاری اعتراضات دانشگاهیان در محکومیت کشتار فلسطینیان در غزه بار دیگر رویکرد دوگانه و ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در موضوع حقوق بشر را به جهانیان نشان داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام "سیدناصری محمدی" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با تبیین سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص قضایای دانشگاه‌های آمریکا، افزود: جنبش اعتراضی دانشجویان در دفاع از غزه و فلسطین با خشونت پاسخ داده شد.

وی ادامه داد: در قضایای اخیر اعتراض دانشجویان آمریکا و اروپا به ادامه نسل کشی غاصبان صهیونیستی به خوبی وضعیت حقوق بشر را در غرب دیدیم.

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: در جنبش اعتراضی اخیر که دانشجویان فقط به تداوم نسل کشی رژیم غاصب اعتراض داشتند و از مردم غزه و فلسطین حمایت کردند، پلیس آمریکا با اوج خشونت با آنها برخورد کرد.

محمدی بیان کرد: دولتمردان جنایت پیشه آمریکا و اروپائیان فقط در شعار مدافع حقوق بشر هستند ولی در عمل فقط از رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت یزد: برخورد خشن با دانشجویان رویکرد دوگانه حقوق بشری آمریکا را نشان داد

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در سایه رهبری و همراهی مردم و تلاش مسئولان به رغم تهدیدها و تحریم‌ها با اقتدار در اوج عزت و سعادت است.

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: باید برکات و اقدامات نظام و دولت به نحو مناسب در میدان‌های مختلف برای آحاد مردم و نسل جوان اطلاع رسانی و جهاد تبیین بیش از گذشته جدی گرفته شود.

محمدی گفت: امروز ایران اسلامی در منطقه در راس تحولات و موجب امید مسلمانان و ستمدیدگان عالم است و با وحدت و روحیه جهادی و ولایتمداری به حرکت خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه موقت یزد همچنین عملیات وعده صادق رزمندگان ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گوشه کوچکی از اقتدار و توانایی نیروهای مسلح ایران عنوان کرد.

در نماز جمعه این هفته در استان یزد عزاداری شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و بدرقه شهید گمنام برگزار شد.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha