معاون سازمان تامین اجتماعی: فرهنگ سازی بیمه‌ از راهبردهای مهم دولت سیزدهم است

قم- ایرنا- معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: فرهنگ‌سازی بیمه‌ای از راهبردهای اصلی سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم است که در حال پیگیری اجرای آن هستیم.

به گزارش ایرنا، احمد اسفندیاری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان قم که به مناسبت دهه کرامت در سرسرای نشست‌های شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، امید آفرینی را از مولفه‌های مهم در اجرای برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی در کشور بیان کرد و افزود: مدیران و کارمندان در تزار انقلاب باید همواره دغدغه حفظ ارزش‌ها و اصول انقلاب و نظام مقدس اسلامی را داشته باشند و ضمن تلاش برای اعتلای اسلام و مسلمین، در مسیر خدمت رسانی هم باید مردم را به آینده امیدوار کنند.

وی فرهنگ‌سازی بیمه‌ای را از راهبردهای اصلی سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: تشکیل جلسات منظم با شرکای اجتماعی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی برای مخاطبان در سه حوزه کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران از جمله راهبردهای مهم در دوره مدیریت کنونی سازمان تامین اجتماعی است که با استقبال و همراهی خوب شرکا همراه شده است.

معاون سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: کار فرهنگی باید با ظرافت و دقت خاص همراه با تکریم و احترام به مخاطب صورت گیرد و تلاش همه مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی بر ارائه خدمت درست و به موقع به مردم است.

اسفندیاری بهره‌مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران کشور در راستای پیشبرد برنامه‌های خدمت‌رسانی سازمان تامین اجتماعی را مهم دانست و گفت: با تبیین درست خدمات و استفاده از ظرفیت خیران توانسته‌ایم گام‌های خوبی در ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان برداریم.

وی اظهار کرد: تامین اجتماعی بزرگ‌ترین سازمان خدمت‌رسان به مردم در حوزه بیمه‌ کشور است و خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی آن باید در قالب جهاد تبیین برای مردم بازگو شود.

فرهنگ سازی بیمه‌ای در کشور پیگیری می‌شود

خدمت‌رسانی به مردم با برنامه‌های تحولی

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست گفت: تحقق دورنمای سازمان تامین اجتماعی در خدمت‌رسانی بهتر به مردم با برنامه‌های تحولی امکان‌پذیر خواهد بود.

مهرزاد اکبرپور افزود: برنامه‌های عملیاتی سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم در جهت تحول در خدمت‌رسانی به مردم بوده و اجرای برنامه‌های تحولی در استان‌ها به‌طور منظم پایش و نظارت می‌شود.

وی از اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: جذب بیمه‌شدگان جدید در راستای پایداری صندوق بسیار راهبردی بوده و این طرح با قوت در سطح کشور در حال اجرا می‌باشد.

فرهنگ سازی بیمه‌ای در کشور پیگیری می‌شود

تلاش در راستای ایجاد تحول در خدمت‌رسانی به مردم

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم هم در جلسه شورای اداری گفت: به دنبال ایجاد تحول در نحوه خدمت‌رسانی به مردم قم هستیم.

سید علی موسوی مدنی استفاده از ظرفیت‌های مغفول استان در شناسایی و جذب بیمه‌شدگان جدید را از جمله برنامه‌های دوره جدید مدیریتی در تامین اجتماعی قم عنوان و خاطرنشان کرد: وجود بیش از ۴۳ هزار کارگاه مجوز دار در سطح استان و همچنین حضور اتباع بیگانه در قم می‌تواند به‌عنوان کانون‌های مهم جذب و شناسایی بیمه‌شدگان جدید مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه ۱۴ نفر از کارکنان تامین اجتماعی استان قم که سال گذشته در حوزه‌های مختلف کاری عناوین برتر را کسب کرده بودند معرفی و با اهدای لوح از آنان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha