۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰
کد خبر: 85470084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم مهار شد+فیلم

کرمان- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بم از مهار حریق در انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو این شهرستان خبر داد.

محسن حدادیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آتش سوزی انبار ضایعات از ساعت ۷:۳۰ دقیقه امروز در محل انبار ضایعات خودروسازی مدیران خودرو واقع در منطقه ارگ جدید بم آغاز و پس از پنج ساعت مهار شد افزود: متاسفانه این مجموعه هیچ همکاری در زمان خاموش شدن آتش با نیروی‌های آتش نشانی نداشت و تنها سایر نیروهای منطقه ویژه به ما کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه مساحت آتش سوزی انبار ضایعات مدیران خودرو بم پنج هزار مترمربع بود تصریح کرد: با وجود حجم زیاد آتش در این کارخانه اما تاکنون خسارت جانی گزارش نشده و فقط به منابع مالی خسارت وارد شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بم ادامه داد: هم اکنون آتش سوزی در انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو بم کاملا مهار شده و علت آتش سوزی پس از کارشناسی دقیق تیم های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اعلام خواهد شد.

وی افزود: آتش نشانی های نَرماشیر، بخش مرکزی و بروات بم و آتش نشانی ارگ جدید در خاموش کردن آتش با ما همکاری داشتند.

حدادیان عنوان کرد: ۱۵ خودرو و ۱۵۰ آتش‌نشان با تجهیزات کامل به صورت مستقیم درگیر اطفای حریق بودند.

به گزارش ایرنا، خودروسازی مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در حال فعالیت است و بارها انبار ضایعات خودروسازی های منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم دچار حریق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha