عملکرد دولت سیزدهم در راستای توسعه آذربایجان غربی هنرمندانه تبیین شود

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات کم نظیر و بی نظیر دولت سیزدهم در بسیاری از حوزه ها برای توسعه استان گفت: دستگاه های اجرایی با همراهی رسانه ها، این عملکرد را بازگو کنند.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی افزود: تبیین اقدامات دولت در استان می تواند به ارتقای امید در جامعه و آشنا کردن بیشتر مردم با عملکرد درخشان دولت در بخش های مختلف بسیار کمک کند.

وی اضافه کرد: باید از هر ظرفیتی برای تبیین این اقدامات استفاده کرد و روابط عمومی های دستگاه های مختلف باید در این خصوص با همه توان وارد شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: این اطلاع رسانی باید با استفاده از ابزارهای مختلف، قالب های گوناگون و بسته های خبری و رسانه ای با حضور تیم های تخصصی صورت گیرد.

ابراهیمی ادامه داد: در این راستا می توان از همه ظرفیت کارگروه ها، شوراها و کمیسیون ها بهره برد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری 2 رویداد مهم جوانی جمعیت و کنگره بین المللی وانا در ارومیه اظهار کرد: در این خصوص نیز باید از همه ابزارهای رسانه ای استفاده شود زیرا 2 اجلاس مهم در حوزه جمعیت و جوانی جمعیت است.

وی گفت : ارومیه اواخر هفته آینده میزبان دومین کنگره بین المللی کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا و اساتید حوزه های باروری و ناباروری کشورهای عضو است و قرار است دهها اندیشمند از چندین کشور غرب آسیا و شمال آفریقا در این همایش حضور یابند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: باید ظرفیت قابل توجه رسانه ای برای این همایش ایجاد شده و این کنگره علمی به بهترین شکل ممکن اطلاع رسانی شود.

ابراهیمی بر انجام اقدامات فرهنگی و تبیینی در راستای اعتلای فرهنگی جامعه تاکید کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش می تواند در این باره با استفاده از اندیشمندان مختلف تولید محتوا کرده و در اختیار رسانه ها قرار دهد تا زمینه برای اعتلای فرهنگی جامعه فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha