شهردار شیراز: منتخبین مجلس دوازدهم برای جذب اعتبارات شیراز تلاش کنند

شیراز-ایرنا- شهردار شیراز گفت: منتخبین مجلس دوازدهم شورای اسلامی باید برای جذب اعتبارات برای استان فارس و کلانشهر شیراز اهتمام ویژه ای به خرج داده و تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمدحسن اسدی جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در محل اخذ رای شعبه حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: امروز مثل همیشه شاهد حضور مردم از ساعات شروع اولیه رأی گیری هستیم.

شهردار کلان‌شهر شیراز با تصریح بر مشارکت و حضور مردمی گفت: حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی از اهمیت بسزایی برخوردار است و مردم با این حضور در سرنوشت خودشان سهیم می‌شوند.

اسدی بیان کرد: مردم باید با مشارکت بالای خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ نفر دلسوز و دغدغه‌مند مردمی را در این دور از انتخابات از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان وارد مجلس کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس، شاهد تحولات خوبی برای شهر شیراز باشیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با بیان اینکه نمایندگان وظایف متعددی برعهده دارند، اضافه کرد: مسائل حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس دارای اهمیت ویژه‌ای است و باید برای رفع آنها تلاش و پیگیری کنند و امتیاز لازم را به نفع شهر خود بگیرند.

اسدی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در مسائل کلان ملی نقش‌آفرینی کنند.

شهردار شیراز تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تعامل و جذب حداکثری اعتبارات برای استان فارس و شیراز اهتمام ویژه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha